وزارت ورزش سرانجام توانست برانکو را به تهران بکشد!



اخبار,اخبارورزشی,  برانکو

برانکو لیست بازیکنان مورد نظرش را به پرسپولیسی ها داده و خودش روز جمعه به تهران می آید.

به گزارش خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ سرانجام با مسئولان پرسپولیس به توافق رسید و به گفته سجادی تا آخر هفته به ایران می آید. درحالی که رابطه خوبی میان برانکو و نژادفلاح نبود و این دو بعد از خلف وعده های زیاد مدیر پرسپولیس در یک ماه گذشته اصلا رابطه گرمی با هم نداشتند. حتی برانکو در دو مصاحبه مختلف در این مدت از مدیر باشگاه انتقاد کرد و گفت بزودی از پرسپولیسی ها به فیفا شکایت می کند . او که با پرسپولیس قراردادی یک و نیم ساله داشت ، نزدیک به 300 هزار دلار از قرمزها طلب دارد تا قراردادش وارد فاز جدیدش شود.

نژادفلاح در هفته های گذشته برای اینکه با پرسپولیسی های قدیمی و جدید جلساتی گذاشته است با واکنش تند برانکو مواجه شده بود ، برانکو چند بار در گفت و گوهایی تاکید داشت اصلا لیستی به مدیر قرمزها نداده و نمی داند او بر چه اساسی بازیکن می خرد یا قراردادها قبلی را تمدید می کند. کریم باقری دستیار اول برانکو هم به این تصمیمات نژادفلاح انتقاد کرد. ولی وزارت ورزش که فاصله کمی تا بستن قرارداد اسپانسرینگ برای پرسپولیس دارد ، به برانکو پیغام داده به تهران برگردد و کارش را شروع کند.

این اتفاق در حالی افتاده است که روزنامه پیروزی خیلی مفصل تر به حضور برانکو اشاره کرده و از مذاکره تلفنی و نیم ساعته نژاد فلاح با او نوشته است.بر این اساس برانکو به نژاد فلاح لیست تکمیلی و برنامه داده است و قرار است پرسپولیسی ها امروز برای او بلیت بگیرند،جمعه به تهران بیاید و از روز شنبه کارش رادوباره آغاز کند.

این می تواند یک خبر خوب برای هواداران پرسپولیس باشد.آن هم در شرایطی که هنوز مشخص نیست تکلیف این تیم برای فصل بعد چه خواهد شد.

اخبار ورزشی  -  خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------