افشارزاده: بگذارید بدون سر و صدا کار کنیم!/ منصوریان نشد، سراغ مربی دیگری می‌رویم



اخبار,اخبارورزشی,مدیرعامل باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم، بگذارید بدون سر و صدا کار کنیم.

به گزارش فارس، اوضاع باشگاه استقلال عجیب قمر در عقرب است. این باشگاه نه تکلیف هیات مدیره خود را می داند و نه تکلیف سرمربی اش را. حداقل در باشگاه پرسپولیس هر چیزی سر جایش نباشد تکلیف سرمربی مشخص است و نژادفلاح با توجه به جلساتی که با سجادی داشته طبق نظر برانکو به فکر جذب بازیکن است اما در استقلال درحالی که بهرام افشارزاده مدیرعامل است اما هیچ چیز مشخص نیست. صدای برخی از اعضای هیات مدیره استقلال هم در آمده که چرا کسی از آنها نظر نمی پرسد از سویی وزارت ورزش هم تکلیف مدیریت این باشگاه را روشن نمی کند. خیلی ها می گویند افشارزاده در این باشگاه ماندنی نیست اما خبرها از وزارت مبنی بر این است که مسئولان رده بالای ورزشی می خواهند که افشارزاده باقی بماند. همین کش و قوس هایی که اصلا معلوم نیست چرا باید این همه وجود داشته باشد اوضاع این تیم مردمی را زیر سوال برده است.

روز گذشته هم که باشگاه نفت تهران رسما مخالفت خود برای حضور منصوریان در استقلال را اعلام کرد تا وضعیت آشفته تر از قبل شود.

مسلم است که در این شرایط این حق هواداران استقلال است که بدانند در این تیم چه خبر است و چه بر سر تیم محبوبشان می خواهد بیاید اما دوستان در استقلال و وزارت احساس نمی کنند موظف به پاسخگویی هستند و حتی گاهی سوال و جواب خبرنگاران هم برایشان سخت گران می آید و به دنبال واکنش هستند.

در همین راستا با بهرام افشارزاده تماس گرفتیم که او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس گفت: هنوز هیچ فعالیتی نشده است و بگذارید بدون سروصدا تصمیم خود را بگیریم و کار کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه نفت با حضور منصوریان مخالفت کرده گفت: به هر حال این نظر آنهاست و ما بتوانیم این مشکل را حل می کنیم و نشد سراغ مربی دیگری می رویم.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا گزینه بعدی هم ایرانی است یا خیر اظهار داشت: هم ایرانی هست هم خارجی ولی هیچ چیز مشخص نیست!

مدیرعامل استقلال همچنین در ارتباط اینکه آیا امروز خبری از وضعیت کادرفنی می شود گفت: نه بعید است امروز خبری شود.

به گزارش فارس، آیا این همه نامشخص بودن برای باشگاهی مثل استقلال زیبنده است؟ آیا تیمی که مدعی است می خواهد فصل ناکام گذشته را جبران کند باید دچار این همه از هم گیسختگی در تصمیم گرفتن باشد؟ مسئول این همه شایعه و گمانه زنی کیست؟ آیا مسئولان بارسلونا، رئال مادرید، منچستر یونایتد و همه تیم های بزرگ دنیا برای انتخاب سرمربی این همه وقت تلف می کنند و ماجرا پلیسی می شود؟ کاش مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال فقط نیم نگاهی به عملکرد مدیران صاحب سبک فوتبالی در دنیا بیندازند.بلکه تغییری در روش تصمیم گیری های خود ایجاد کنند.

 اخبار  ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------