آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

لیست خرید پرسپولیس لو رفت؛ رونمایی از بمب های برانکو در نقل و انتقالات



اخبار,اخبارورزشی, برانکو  ایوانکوویچ

گلر خارجی، سیدجلال، رضاییان، جماعتی یا مجیدی، هافبک‌ دفاعی و مهاجم خارجی در لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد حضور دارند.

برانکو ایوانکوویچ هیچ لیستی به صورت مکتوب در اختیار محمدحسین نژادفلاح نگذاشته و همه چیز را به پس از بازگشت به ایران موکول کرده است اما بنا بر گفته منابع آگاه، لیست خریدهای سرمربی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات آماده شده که به شرح زیر است:

* سوشا می‌ماند، گلر خارجی هم می‌آید
برانکو از عملکرد سوشا مکانی نسبتاً راضی است اما شنیدیم دنبال جذب یک گلر خارجی است. ظاهراً هیچ یک از دروازه‌بانان داخلی نتوانسته‌اند نظر مرد کروات را جلب کنند و رقیب مکانی در فصل آینده یک سنگربان خارجی خواهد بود.

* سیدجلال حسینی
سیدجلال حسینی یک مدافع باتجربه است که همواره در فصل نقل و انتقالات بهترین تصمیم را می‌گیرد. او همیشه سعی می‌کند بالاترین قرارداد را ببندد و ابتدا به ساکن در نظر برانکو نبود اما پس از حضورش در باشگاه و اطلاعاتی که نزدیکان مرد کروات به او دادند، خواهان عقد قرارداد با حسینی شد.

 * مهرداد جماعتی یا میثم مجیدی
برانکو معتقد است در فوتبال روز دنیا تیمی موفق است که مدافعان کناری رونده و قدرتمندی داشته باشد. سرمربی کروات پس از مطالعات و تحقیق فراوان به این نتیجه رسید که مهرداد جماعتی می‌تواند گمشده پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی این تیم باشد.

بازیکن تکنیکی فولاد خوزستان اولویت برانکو است و چنانچه به هر دلیلی این بازیکن به پرسپولیس نیاید، آن‌گاه با میثم مجیدی مذاکره می‌شود. یادآوری می‌شود مجیدی همان بازیکنی است که حمید درخشان هم برای نیم‌فصل دوم او را می خواست اما استقلال خوزستان رضایتنامه‌اش را صادر نکرد.
 
* رامین رضاییان
هر چند رامین رضاییان در فهرست علیرضا منصوریان و استقلالی‌ها هم قرار دارد اما این بازیکن به نزدیکان خود گفته دلش می‌خواهد به پرسپولیس برود!

 او قادر است در دو پست مدافع و هافبک راست بازی کند و تبحر خاصی هم در زدن ضربات ایستگاهی دارد و برانکو اصرار دارد به هر قیمت ممکن رضاییان را پرسپولیسی کند البته در مورد رامین رضاییان شنیده می‌شود او از سپاهان اصفهان هم پیشنهاد دارد!

* هافبک دفاعی خارجی

نظر به اینکه احمد نوراللهی کتف مصدوم خود را جراحی کرده و به احتمال فراوان 5 یا 6 هفته ابتدایی لیگ پانزدهم را از دست می‌دهد، برانکو در نظر دارد یک هافبک دفاعی خریداری کند البته مهرداد کفشگری نیز هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما با توجه به اعتقاد ویژه (!) برانکو به سیستم 1-3-2-4 و استفاده از دو هافبک دفاعی، مرد کروات تصمیم گرفته هرچه زودتر یک هافبک دفاعی خارجی خریداری کند. ظاهراً هافبک دفاعی خوبی در داخل ایران چشم برانکو را نگرفته است.

 * مهاجم خارجی
آمار گلزنی خط حمله پرسپولیس در لیگ چهاردهم پایین بود و بر همین اساس به دنبال جذب یک فوروارد چهارچوب‌شناس خارجی است. برانکو معتقد است تیمش خلق موقعیت می‌کند اما در زدن ضربات آخر مشکل دارد و این نقصان با خرید مهاجم خارجی مرتفع خواهد شد.

 * تأکید برانکو بر حفظ طارمی
همان‌طور که پیش‌تر نوشتیم، مهدی طارمی ابتدای فصل بندی در قرارداد خود گنجاند تا در صورت بالا رفتن تعداد بازی‌اش در پرسپولیس در پایان فصل بتواند از این تیم جدا شود!
 
ظاهراً قرارداد این مهاجم بوشهری 2 ساله است اما همین تبصره مشکلاتی برای سرخپوشان به وجود آورده است. مسئولان باشگاه به تازگی دست به کار شده و از سازمان لیگ بابت وجاهت داشتن یا نداشتن تبصره قرارداد طارمی استعلام گرفته‌اند.

 گفته می‌شود برانکو به شدت سبک بازی مهدی طارمی را دوست دارد و به همین دلیل تأکید ویژه‌ای دارد که این مهاجم بوشهری در پرسپولیس حفظ شود. این در حالی است که طارمی بعد از بازی با الهلال در عربستان با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به مشکل برخورده بود!

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------