آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

برق کروش در رختکن شجاعی را گرفت!



اخبار,اخبارورزشی, کارلوس کروش

شجاعی در نیمه اول بازی با ترکمنستان بازی ضعیفی انجام داد و بین دو نیمه تعویض شد.

به گزارش   خبرآنلاین؛ خسرو حیدری می گوید: «کارلوس کروش در تمرین شوخی ندارد. جدی است. موقع کار واقعا جدی است و یک بار که خود من اشتباه کردم، برق عصبانیتش من را گرفت.» این جمله ای است که اکثر بازیکنان می گویند. او به موقع کار جدی است و خارج از کار شوخ طبع و مهربان. اما خدا نکند عصبانی شود، آنوقت کنار زمین و داخل رختکن، شدیدا برای بازیکنان قاطی می کند.

 

هنوز فراموش نکرده ایم او حتی وقتی تیم ملی با اختلاف چند گل جلوست و یک بازیکن اشتباه می کند، چطور بطری ها را پرتاب می کند. بازیکنان تیم ملی هم می دانند که این سخت گیری های او به نفع شان است، نه ضررشان.

 

حالا تصور کنید بین دو نیمه و در پایان بازی ایران و ترکمنستان کارلوس کروش چقدر عصبانی بود. شاهدان روایت می کنند، او در رختکن ایران گرد و خاک به راه انداخته و از خجالت چند بازیکن حسابی در آمده است. کروش برخلاف بعضی از مربیان فقط داد و بیداد می کند و برای یقه کشی وسط رختکن نمی رود. او در بین دو نیمه بازی از دست مسعود شجاعی بسیار عصبانی بود و به محض ورود به رختکن تا توانست سر این بازیکن داد و بیداد کرد و بعد هم او را از ترکیب بیرون کشید.

 

شجاعی که بازیکن با تکنیکی است و توانایی زیادی دارد، مدتی است اشتباهات زیادی در زمین می کند. او گویا اعتماد به نفس لازم را ندارد و با بی دقتی توپ از دست می دهد. کروش در این مدت خیلی پای شجاعی ایستاد و با وجود انتقادها همچنان به این بازی میدان داد. اما مسعود مقابل ترکمنستان هم ضعیف بازی کرد و پر اشتباه بود. کروش با فریاد بر سر او و همینطور تعویضش نشان داد که چقدر از نحوه بازی این بازیکن ناراضی است.

 

 اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------