آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

دعوت برنامه پرطرفدار از فردوسی پور با كنایه



اخبار,اخبارورزشی,عادل فردوسی‌ پور

مجری برنامه خندوانه کنایه جالبی به عادل فردوسی پور زد و گفت: «قرار بود که بعضی ها به برنامه ما بیایند اما این کار را هنوز نکرده اند.

به گزارش جام نیوز، پانزدهمین مراسم جایزه حافظ با حضور ستاره های سرشناسی مثل عادل فردوسی پور و رامبد جوان برگزار شد.

بخش هایی از این مراسم در برنامه دیشب خندوانه پخش شد كه مرورش خالی از لطف نیست. از آنجایی که طبق اعلام هیات داوران با تاکید بر مجری محور بودن بعضی از برنامه ها احسان علیخانی، عادل فردوسی پور، رامبد جوان و مرتضی حیدری به عنوان نامزدهای بخش چهره تلویزیونی معرفی شده بودند، حضور همزمان فردوسی پور و جوان در این مراسم نکته های قابل توجهی را به همراه داشت.

 در این بخش سعید راد، هنرمند ورزشکار و البته پرسپولیسی کشورمان روی صحنه آمد تا جایزه بهترین چهره تلویزیونی را به فردوسی پور مجری برنامه ورزشی 90 اهدا کند.

 فردوسی پور که از گرفتن این جایزه آن هم از دست سعید راد خوشحال بود، در این مورد گفت: «خوشحالم که در جمع صمیمی شما حضور دارم و این باعث افتخار و خوشحالی من است که این جایزه را می گیرم. به نظر من دیده شدن و برنده شدن خوب است و به همین دلیل در حال حاضر احساس خوبی دارم.»

 نکته جالب وقتی بود که قرار شد مهران غفوریان جایزه دوم این بخش را به رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی خندوانه اهدا کند.

 رامبد که از پخش شدن انیمیشن تیتراژ برنامه اش به شدت خوشحال بود، کنایه جالبی به عادل فردوسی پور زد: «قرار بود که بعضی ها به برنامه ما بیایند اما این کار را هنوز نکرده اند. به هر حال من به زودی چشمان خودم را زیر پای آنها پهن می کنم تا دوستان به خندوانه بیایند.»

از آنجایی که جوان و فردوسی پور رابطه خیلی خوبی با هم دارند، رامبد شوخی هایش را با عادل ادامه داد و این بار از مجری پرطرفدار برنامه 90 نام برد: «عادل خیلی بد است که دعوت من را برای حضور در برنامه خندوانه قبول نکرد!»

 با بیان این جمله از سوی رامبد جوان حضار خندیدند و فردوسی پور هم با لبخند و به صورت تلویحی به رامبد قول داد که در صورت مساعد شدن شرایط به خنداونه برود.

حتما به خاطر دارید که در یکی از ویژه برنامه های 90 رامبد جوان و سروش صحت میهمان عادل بودند و آن برنامه به یکی از پربیننده ترین برنامه های 90 تبدیل شد.


  اخبار  ورزشی -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------