3 زن ديگر در بازی ایران-آمریکا روئت شدند!



برخي از تصاوير منتشر شده در فضاي مجازي حكايت از حضور چند تماشاگر محدود از زنان در ورزشگاه آزادی در شب پیروزی ایران برابر آمریکا در لیگ جهانی والیبال دارد.

  اين در حاليست كه نيروي انتظامي روز گذشته با انبوهي از نيروهاي ويژه و اسب سوار خود از ورود بانوان به ورزشگاه ممانعت به عمل مي‌آورد به همين دليل نحوه ورود اين تعداد اندك و انگشت شمار زن به سالن، نكته جالبي است. البته 5 نفر از مجريان و دست اندركان فدراسيون واليبال نيز در شب گذشته در سالن بودند كه فعلا جمع بانوان با 3 خانم موجود در اين دو عكس را به 8 نفر مي‌رساند!

 

اخبار,اخبارورزشی, حضور زنان در ورزشگاه


توضيح اينكه عدم راه دادن آزاد بانوان به سالن، با محروميت‌هاي واليبال ايران توسط فدراسيون جهاني (FIVB) مواجه شده است و قبل از ديدار ديشب، به دليل جوسازي افراطيون داخلي، مسئولان تربيت بدني و فدراسيون واليبال ايران، نيز از تعهدات خود به FIVB شانه خالي كرده و تا پاي محروم شدن واليبال ايران از ميزباني در دوره‌هاي آينده، تن به خواسته دلواپسان دادند. برخي شنيده‌ها حاكيست كه برخي متوليان ورزشي به طور آشكار به خبرنگاران گفته‌اند حالا كه اينگونه اين موضوع ساده را اهرمي براي حمله و كوبيدن دولت آقاي روحاني كرده‌اند، ما چرا بايد هزينه آن را بدهيم، بگذار ميزباني را از ايران بگيرند...!

 

اخبار,اخبارورزشی, حضور زنان در ورزشگاه


اين در حاليست كه در دوره احمدي نژاد، ورود بانوان به سالن واليبال منعي نداشت اما در دولت روحاني، افراطيون (كه عمدتا همان حاميان احمدي نژاد و جليلي هستند) حضور بانوان را مصداق هرزگي!! ارزيابي كرده و تهديد كردند اگر اين كار صورت بگيرد، خون به راه خواهند انداخت! اين تناقض آشكار البته درباره كنسرت هاي موسيقي نيز وجود دارد و كسي هم پاسخگوي افكار عمومي نيست كه چگونه در عرض 2-3 سال، امري كه حلال و قانوني بود (ديدن يك مسابقه ورزشي يا كنسرت موسيقي)، به يكباره به يك فعل حرام و هم رديف هرزه‌گي!! شان نزول داده است! و برايش فراخوان خونين هم داده مي‌شود!


 اخبار ورزشی  -  بهار  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------