پاسخ سید جلال حسینی به یک اتهام بزرگ



اخبار,اخبار ورزشی,سید جلال حسینی

سید جلال حسینی می گوید شایعه ای ناجوانمردانه را سال قبل علیه این بازیکن ساختند و آن اتهامات واقعیت نداشته است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی کاپیتان دوم تیم ملی می گوید مشکل مالیاتش حل شده است . این بازیکن محجوب و دوست داشتنی که این روزها در تهران در پی انتخاب تیم آینده اش است و به احتمال فراوان به پرسپولیس بر می گردد. دفاع ثابت تیم ملی که بازی با ترکمنستان را به دلیل مشکل مالیاتی از دست داد ، در این باره می گوید:«مشکل مالیاتی ام به سالهای سال قبل بر می گردد. برای زمانی که در سایپا بازی می کردم. فکر کنم این مشکل دیگر حل شده و می توانم به سفر بروم و بیایم. فقط برایم عجیب است که چطور از 10 سال قبل ، این مشکل حل نشده باقی مانده بود!»

او درباره شرایط آمدن به پرسپولیس و همکاری با برانکو هم گفت:«اول این را بگویم که چه بیایم و چه نیایم ، پرسپولیس با برانکو موفق می شود. ولی درباره اینکه گفتید ، خب دوست دارم به پرسپولیس برگردم.»

او درباره شایعات سال قبل درباره اینکه پولش را گرفته و به پرسپولیس پشت کرده هم گفت:« این ها دروغ است. من هم مثل همه بازیکنان ،پول هایم را گرفتم. آقای رحیمی به همه تیم پول های شان را داد ، پول مرا هم تسویه کرد. بعد هم برای فصل بعد به توافق نرسیدیم. نمی دانم چه گناهی مرتکب شدم. مگر بقیه بازیکنان از پرسپولیس پول های شان را نگرفتند؟»
 
اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------