آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

رونالدو: می‌خواهم بهترین گلزن رئال شوم



اخبار,اخبارورزشی,کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی رئال مادرید می‌گوید آرزوی او این است که رکورد گلزنی رائول با رئال مادرید را بشکند و به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی انتخاب شود.

شش سال از حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید می‌گذرد و این ستاره پرتغالی در این مدت توانسته عملکرد خیره کننده‌ای در این تیم داشته باشد و رکوردهای بی‌شماری را به نام خود ثبت کند. رونالدو در 300 بازی که برای رئال مادرید به میدان رفته توانست 313 گل به ثمر برساند یعنی میانگین 1.4 گل برای هر دیدار. این درحالی است که رائول گونسالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید در 741 بازی توانسته 323 گل به ثمر رساند و این نشان می دهد که رونالدو در صورت ماندن در رئال مادرید می تواند به راحتی رکورد رائول را بشکند و به عنوان بهترین گلزن تاریخ رئال انتخاب شود.

این بازیکن پرتغالی در گفت و گویی که با روزنامه اسپورت اسپانیا داشت تاکید کرد که می خواهد به بهترین گلزن تاریخ رئال تبدیل شود. او گفت: رویایم این است که قبل از جدایی از رئال مادرید به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شوم. این آرزوی من است و می خواهم به آن برسم. رونالدو سه سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد اما پیشنهادهای وسوسه انگیز پاری سن ژرمن این ستاره پرتغالی را به فکر فرو برده و احتمال جدایی او رئال زیاد است.
 
  اخبار  اجتماعی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------