آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

شایعه در تبریز/ قلعه‌نویی در راه تراکتورسازی



اخبار,اخبارورزشی  , امیر قلعه‌نویی

شایعه حضور قلعه‌نویی در تبریز در حالی مطرح شده که با مشخص شدن وضعیت سرمربیگری تیم استقلال، بحث جدایی قلعه نویی از تیم آبی پوشان پایتخت قطعی شده است.

 با وجود اینکه مسئولان تراکتورسازی تبریز، از حضور قطعی تونی اولیویرا در تبریز برای ادامه همکاری با این تیم سخن گفته‌اند، اما شایعه احتمال نشستن دوباره امیر قلعه‌نویی بر روی نیمکت تراکتور در تبریز پیچیده است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، بارها از ادامه همکاری تونی اولیویرا و توافق با این مربی پرتغالی برای تمدید قرارداد خبر داده است و حتی سعید عباسی با لیست بازیکنان مورد نظر اولیویرا نیز تماس گرفته است اما ظاهرا خبرهای دیگری نیز مطرح است و احتمال تغییر کادرفنی تراکتور وجود دارد.

شایعه حضور قلعه‌نویی در تبریز در حالی مطرح شده که با مشخص شدن وضعیت سرمربیگری تیم استقلال، بحث جدایی قلعه نویی از تیم آبی پوشان پایتخت قطعی شده است.

اخیرا سرپرست تراکتورسازان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اعلام کرد که اولیویرا این هفته به تبریز می آید و کارش را برای فصل جدید آغاز می کند.

قلعه‌نویی سه فصل قبل هدایت تراکتورسازان را بر عهده داشت و توانست این تیم را به مقام نایب قهرمانی لیگ برساند و اولین جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برای تراکتور کسب کند. اما پس از جدایی ناگهانی اش از تراکتور و پیوستن به استقلال، او دیگر محبوبیت گذشته را در تبریز ندارد و بارها در ورزشگاه یادگار امام (ره) برعلیه وی شعار داده شده است.

حال باید دید که شایعات مطرح شده در بین اهالی رسانه‌ای تبریز تا چه حد صحت دارد؟ و آیا مدیران تراکتور و امیر قلعه‌نویی با توجه به دیدگاه هواداران این تیم این ریسک بزرگ را می پذیرند که بار دیگر با هم همکاری کنند یا خیر؟


 اخبار  ورزشی  -   ایسنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------