وعده پرسپولیسی ها به دروازه بان استقلال که وی را وسوسه کرده



اخبار,اخبارورزشی, سرمربی   پرسپولیس

دروازه بان فصل پیش استقلال به حدی مشتاق است با برانکو کار کند که می گوید اگر وی الان سرمربی هر تیمی غیر از پرسپولیس بود، چشم بسته با او توافق می کرد!

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی پرسپولیس که در زمان سرمربیگری تیم ملی اعتقاد خاص به وحید طالب لو داشت و با وجود استفاده دائمی از ابراهیم میرزاپور، در تمامی اردوهای ملی طالب لو را فرا می خواند و این دروازه بان را به جام جهانی هم برد، حالا خواهان وی شده و به پرسپولیسی ها گفته هر طور شده این دروازه بان را جذب کنند.

 طالب لو هم به اندازه ای مشتاق است با برانکو کار کند که می گوید اگر برانکو سرمربی هر تیم دیگری غیر از پرسپولیس بود، چشم بسته پیشنهاد او را می پذیرفت.

 اما آنچه وحید را وسوسه کرده به پیشنهاد پرسپولیس فکر کند این است که پرسپولیسی ها به او گفته اند: «اگر به تیم ما بیایی فصل را با تو شروع می کنیم. سوشا مکانی 3 جلسه محروم است و تو می توانی در 3 بازی نخست فصل دروازه بان ما باشی و اگر خوب کار کردی به عنوان دروازه بان اول در پرسپولیس می مانی.»

 طالب لو با پستی که در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت، به همه فهماند وسوسه شده به پرسپولیس برود. البته اگر استقلالی ها او را در لیست مازاد قرار بدهند!


 اخبار ورزشی  - جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------