آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پیشنهاد خرید سرخابی ها توسط شهرداری، مانور انتخاباتی است



اخبار,اخبار ورزشی,واگذاری  باشگاه پرسپولیس

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران نسبت به پیشنهاد برخی از اعضای شورا برای خرید دوباشگاه استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا ، رحمت الله حافظی در مورد پیشنهاد مطرح شده از سوی چندتن از اعضای شورای شهر مبنی بر ورود شهرداری تهران به مزایده خرید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: با فضای حاکم در شورای شهر و شهرداری به نظر می‌رسد این پیشنهاد خوبی نیست.

وی با بیان اینکه شهرداری برای پرداخت مطالبات پیمانکاران خود دچار مشکل است و هراز چندگاهی، مصوبه به شورا می‌آورد تا بدهی‌های معوق چندساله پیمانکاران را پرداخت کند گفت: در این فضا چطور ممکن است که شهرداری وارد فضای باشگاه داری شود؟

حافظی بیان اینگونه پیشنهادات را مانورهای سیاسی و انتخاباتی دانست و گفت: سازوکار مناسبی برای تحقق این پیشنهاد وجود ندارد و از آنجایی که زمینه های لازم برای تحقق این وعده وجود ندارد بعید می‌دانم اعضای شورای شهر نیز این موضوع را بپذیرند.

به گزارش ایسنا، پیش از این حجت السلام والمسلمین امرودی،معاون اجتماعی شهرداری در واکنش به این پیشنهاد عنوان کرده بود که شهرداری وظیفه توسعه ورزش همگانی را دارد و اگر شورای شهر در خصوص ورود شهرداری به ورزش قهرمانی و باشگاهی مصوبه ای ابلاغ کند؛ این مهم تحقق می‌یابد.


 اخبار  ورزشی  -  ایسنا 
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------