آخرین وضعیت نقل وانتقالات سرخابی ها



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه های استقلال و پرسپولیس

باشگاه های استقلال و پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به بازار نقل و انتقالات وارد شدند.

 سرانجام استقلال و پرسپولیس با هیات مدیره های جدیدشان وارد نقل و انتقالات شدند. پرسپولیس که نتوانسته بود دو بازیکن پیشنهادی برانکو را بخرد، این بار با سرگئی پاشنکو گلر دو فصل قبل ملوان به توافق رسید. آنها کمال کامیابی نیا را هم از نفت گرفتند تا خیال همه راحت شود قرار نیست پرسپولیس به دلیل نداشتن پول ، بی بازیکن بماند. پاشنکو که سابقه ای موفق از بازی در تیم ملوان شگفتی ساز اسکوچیچ داشت ، به احتمال فراوان جای سوشا مکانی را در ترکیب اصلی تیم می گیرد. اینکه مدیر برنامه کروات پاشنکو ، همان کسی است که برانکو را به ایران آورده ، بخوبی نشان می دهد برانکو با شناخت از این گلر موفق در لیگ ایران دست به انتخابش زده است.

دیگر خرید پرسپولیسی ها کمال کامیابی نیاست. هافبک هجومی نفت که در لیست فروش این تیم قرار داشت. بازیکنی که منصوریان تقریبا همه جا او را با خود می برد اما این اواخر به این نتیجه رسیده بود در آن پست بازیکنان جوان تری در تیمش دارد که می توانند جای کمال را پر کنند.

حالا کامیابی نیا که یک بار تیم ملی امید ایران را از بازی های انتخابی المپیک حذف کرده ، به پرسپولیس می رود. این هافبک فیزیکی توانسته چشم برانکو را بگیرد . کمال به احتمال فراوان جذب شده تا در نبود نوری قرمزها جای خالی اش را حس نکنند.

در سوی دیگر استقلالی ها که مدام از خرید رحمتی ، آندو و نکونام دم می زنند تا امروز فقط یک جابر انصاری را خریدند که پیشتر علیرضا منصوریان هم نامش را در فهرست خرید استقلال قرار داده بود.

بازیکنی که در نیم فصل دوم در گسترش فولاد  نمایش موفقی داشت و کمک کرد این تیم در لیگ برتر بماند. این مهاجم سرعتی به احتمال فراوان جای رضا عنایتی را در استقلال پر می کند و پرویز مظلومی هم در سیستمی که برای بازی در نظر دارد دیگر جای خالی اسماعیل شریفات را حس نمی کند. در سوی دیگر او به دنبال امین حاج محمدی را خریده است. مدافعی که تقریبا علیرضا منصوریان می دانست با ماندن سیامک کوروشی و علیاری ، در نفت نمی ماند. حاج محمدی درحالی به استقلال آمده که با آمدنش احتمال حضور رحمتی را هم در تیم افزایش می دهد.

از حالا استقلال و پرسپولیس رسما وارد فصل نقل و انتقالات شدند و این بر جذابیت فصل خریدهای تابستانی لیگ می افزاید.
 
 اخبار  ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------