اعتراضات پرسپولیسی ها جنجالی شد؛ دایی و کریمی بی غیرت شدند / برانکو سیدجلال را نمی خواهد



اخبار,اخبارورزشی,مصطفی قنبرپور

مربی پرسپولیس گفت: «سید جلال حسینی یکی از بهترین مدافعان ایران است اما برانکو یک مدافع خارجی را می‌خواهد و با او صحبت‌هایش را انجام داده است.»

 پس از اینکه بر تعداد معترضین به امر نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس افزوده شد، مصطفی قنبرپور مربی جدید سرخپوشان و مشاور این تیم در امر نقل و انتقالات در جمع هواداران و معترضین پرسپولیسی حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ داد.

قنبرپور در خصوص اینکه چرا پرسپولیس از جذب سید جلال حسینی پشیمان شده است، گفت: «سید جلال یکی از بهترین مدافعان ایران است که به فوتبال ملی نیز خدمت کرده و ما از خدایمان است که او به پرسپولیس بیاید اما وقتی در لیست برانکو نیست باید چه کاری انجام داد، در هر صورت باید با برانکو هم تعامل کرد و نمی‌توان خیلی در کار او به دخالت پرداخت چون اگر فردا یک اتفاق بیفتد باید برانکو پاسخگو باشد.»

 وی در پاسخ به سؤال یکی از هواداران که آیا او انتخاب برانکو بوده است یا سیاسی، گفت: «تا حالا سیاسی را زیارت نکرده‌ام.»

مربی پرسپولیس همچنین افزود: «من بر حسب وظیفه آمدم تا پاسخگوی شما باشم. ما دشمن هم نیستیم و از جنس هم هستیم و من خودم بازیکن پرسپولیس بوده و مشکلات را درک می‌کنم و خود من نیز از جنس پرسپولیس هستم.»

 قنبرپور در مورد حسینی دوباره تأکید کرد: «او یکی از بهترین مدافعان است اما در لیست برانکو قرار ندارد. برانکو یک مدافع خارجی می‌خواهد و با او صحبت‌هایش را انجام داده است.»

همچنین یکی از هواداران معترض پرسپولیسی به قنبرپور گفت: «چطور امین حاج محمد پنج دقیقه‌ای با استقلال به توافق می‌رسد اما شما برای جذب رضائیان باید هر روز جلسه بگذارید؟»

دوباره یکی دیگر از هواداران به قنبرپور گفت: «مشکل از مدیریت پرسپولیس است، آیا برخی از اعضای هیأت مدیره می‌دانند فوتبال را با چند نفر بازی می‌کنند؟»

قنبرپور در پاسخ به معترضان گفت: «من به عنوان یک پرسپولیسی چه سرایدار باشم، چه مسئول و چه در کنار زمین آمدم نوکری کنم و شعار هم نمی دهم و با کلمان بازی نمی کنم. زمان نژادفلاح هم از من دعوت شد باشم اما دیدم حرف ها با واقعیت متغیر است نیامدم. اینجا شلوغ و گرم است. اگر فکر می کنید بنده در حد بضاعت خودم، در حد اندازه و جایگاهم می توانم جوابگو باشم، نوکری تان را می کنم. شما 5، 6 نماینده از بین خودتان انتخاب کنید تا با هم صحبت کنیم.»

برخی هواداران به وی اعتراض داشتند و می گفتند تو کاره ای نیستی و تو عاملی بود که در نقل و انتقالات ضعیف کار کردی.

 قنبرپور در پایان از برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خارج از محل باشگاه در حال حاضر خبر داد.

همچنین هواداران شعار "دایی بی غیرت و علی کریمی بی غیرت" سر می دادند.

اخبار ورزشی  -  ورزش سه 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------