چه شد که فرهاد و فرزاد مجیدی این قدر زود راه شان را از مظلومی جدا کردند؟



اخبار,اخبار title=

فرهاد مجیدی بی شک یکی از دلایل اصلی رسیدن نیمکت استقلال به پرویز مظلومی بود اما او حالا می گوید تفکراتی متفاوت از مظلومی دارد.

به گزارش  خبرانلاین؛ بهرام افشارزاده در پروسه انتخاب مربی جدید استقلال روی حمایت فرهاد مجیدی از پرویز مظلومی حسابی ویژه باز کرده بود. اینکه با این اعلام حمایت رسمی می تواند به حضور مربی جدیدش مشروعیت ببخشد و از محبوبیت این بازیکن سابق استفاده کند تا مظلومی زمان بیشتری برای افتادن روی دور داشته باشد. با این وجود تنها ساعتی بعد از اعلام رسمی مظلومی درباره گرفتن مشاوره از فرهاد مجیدی ، او این خبر را تکذیب کرد و گفت اصلا تفاوت دیدگاهی عمیق با مظلومی دارد.

 

دلیل اینکه مجیدی بعد از دو بار مشورت دادن به افشارزاده ، چنین تصمیمی گرفته و این قدر زود راهش را از مظلومی جدا می کند را باید در تصمیمات چند روز اخیر مربی جدید آبی ها جستجو کرد. کسی که در بسته پیشنهادی اولیه قرار بود با یکدستیار تمرین دهنده و یک بدنساز خارجی کادرش را ببندد و آن وقت فرزاد مجیدی هم در کنارش باشد اما حالا او به سبک گذشته ، تقریبا میکسی از آدم های مختلف را روی نیمکت استقلال آورده که خودش هم نمی داند دقیقا چه اتفاقی را می خواهند رقم بزنند.

فرهاد که درگیر گذراندن دوره های مربیگری است ، خیلی زودتر از آن که همه انتظارش را داشتند مسیرش را از مظلومی جدا کرد و حالا باید دید مربی آبی ها در ادامه مسیر با این بحران شروعیت چه می کند؟

 اخبار ورزشی  - خبر انلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------