آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

روایت گفته نشده از پیروزی سخت و شیرین تیم ملی والیبال برابر لهستان در بازی اول



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی والیبال

بچه های تیم ملی والیبال ایران برای بردن لهستان در بازی اول ، هرچه داشتند را در زمین گذاشتند و خیلی های شان بعد از بازی از حال رفتند.

به گزارش  خبرآنلاین؛حساسیت بازی با لهستان فشار زیادی به والیبالیست ها آورد، تا حدی که نایی برایشان نماند.  اگر مجتبی میرزاجان پور دریافت کننده تیم ملی به خاطر هیجان سالن همان ست اول کم آورد و بالاجبار بیرون از زمین درمان شد، بقیه ملی پوشان در رختکن دکتر بالای سرشان بود.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره حال بد میرزاجان پور می گوید:« هوای داخل سالن خیلی بد بود.فکر کنید آن همه جمعیت از ساعت سه آمده بودند و یکسره هم فریاد می زدند  طبیعی است که اکسیژن کم باشد . البته استرس زیاد به خاطر حساسیت بازی را هم باید به آن اضافه کرد. خوشبختانه مشکل خاصی برای او پیش نیامد و به بازی هم برگشت و خوب هم کار کرد.»

سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال اما بعداز بازی کارش زیاد شد. خوش خبر می گوید:« بعداز بازی به خاطر فشار زیادی که به بچه ها آمده بود، همه از حال رفتند. فشار همه آنها افتاده بود و دکتر در رختکن مانده اول به کدامیک از آنها برسد. او تا ساعت سه بامداد به بچه ها رسیدگی می کرد.»

او امیدوار است بازیکنان با ریکاوری برای بازی فردا شب آماده شوند:« بچه ها خیلی خسته اند ،خدا کند خوب ریکاوری کنند تا برای بازی دوم آماده شوند.»

او معتقد است تا به حال ندیده بوده که داور الکی بازی را متوقف کند:« داوری اصلا در حد بازیهای لیگ جهانی نبود.  تیم ما خوب بازی می کرد وقتی 11-9 جلو لهستانی نیاز داشتند تا یک جوری معطل کنند تا خودشان را جمع و جور کنند و برگردند. آنتیگا بهانه الکی جور کرد و بازی را متوقف کرد که به ضرر ما بود. هرچه هم داور بالا می گفت قابل قبول نیست ، داور دوم بحث می کرد. تا به حال همچین قضیه ای را ندیده بودم. فکر می کنم سوپروایزر این مساله را لحاظ می کند.»


  اخبار  ورزشی -  خبر انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------