بازیکن میلیاردری که پول ناهار نداشت؛ منتظرم روزی به فوتبال ایران برگردم!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان، پس از درخشش در موناکو حالا با پیشنهاد 5 میلیون یورویی از ترکیه مواجه شده است.

 یکی از بازیکنانی که بعد از جدایی از فوتبال ایران ناگهان شرایط مالی‌اش متحول شد، کسی نیست‌ جز ابراهیم توره مهاجم سابق تیم‌های پیکان، پرسپولیس و سپاهان که بعدها به موناکوی فرانسه رفت و پول خوبی گرفت.

توره بعد از موناکو سر از لیگ امارات درآورد و به النصر پیوست. جالب این‌که او آن‌جا هم پول بسیار خوبی گرفت و ناگهان میلیاردر شد، حالا هم که باشگاه بشیکتاش ترکیه او را زیر نظر گرفته و هیچ بعید نیست با قراردادی 5 میلیون یورویی سر از لیگ ترکیه درآورد.

نکته جالب این‌جاست که توره روزهای اولی که به تهران آمده بود شرایط مالی بسیار بدی داشت و حتی چند بار پول ناهار او را یکی از خبرنگاران ایرانی حساب کرد!

 او تا چند ماه به زور شکم خود را سیر می‌کرد ولی بعد از حضور در پرسپولیس و سپاهان شرایط مالی بهتری پیدا کرد و حالا یکی از فوتبالیست‌های ثروتمند است.

توره چندی قبل در مصاحبه‌ای گفته بود "منتظرم روزی به ایران برگردم" ولی با پولی که او از تیم‌های خارجی می‌گیرد، خیلی بعید است حالا‌حالاها سر و کله‌اش در ایران پیدا شود.

شما اگر جای توره بودید 5 میلیون یورو را رها می‌کردید و مثلا به پرسپولیس و استقلال می‌آمدید؟ بدیهی است که در فوتبال روز دنیا حرف اول را پول می‌زند، البته ابراهیم توره مدعی است در ایران دوران خوبی داشته ولی باید دید کی وعده‌اش را عملی می‌کند و آیا اصلا امکان دارد تیم‌های ایرانی را به بشیکتاش ترکیه (که مربی‌اش سنول گونش، یکی از گزینه‌های استقلال بود) ترجیح دهد؟


  اخبار  ورزشی  - آخرین  خبر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------