آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

واکنش رونالدو به شایعه جدایی‌اش از رئال‌



اخبار,اخبارورزشی,واکنش رونالدو  به شایعه جدایی‌اش از رئال‌

مهاجم پرتغالی سفیدپوشان مادریدی با تکذیب شایعه جدایی‌اش از این تیم تأکید کرد می‌خواهد با بهترین باشگاه جهان بار دیگر به قهرمانی برسد.

به گزارش تسنیم، کریستیانو رونالدو فصل گذشته با رئال‌مادرید نتوانست عنوانی را کسب کند و پس از اخراج کارلو آنچلوتی شایعه جدایی‌اش از این تیم و پیوستن به منچستریونایتد مطرح شد، تیمی که 6 فصل برایش بازی کرد و در سال 2009 در ازای 80 میلیون پوند به رئالی‌ها پیوست.

رونالدو اما در گفت‌و‌گو با روزنامه ورزشی «آبولا» پرتغال در خصوص شایعات مطرح شده گفت: در هفته‌های اخیر به استتثنای امروز با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام و تنها می‌خواهم اخبار نادرستی که به منظور به چالش کشیدن رابطه من و رئال‌مادرید نوشته شده را تکذیب کنم.

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید تصریح کرد: من از بودن در رئال‌مادرید خیلی خوشحالم و تمرکز کافی دارم و مطمئنم که فصل مملو از موفقیتی را در پیش داریم. یک بار دیگر تأکید می‌کنم که من در بهترین باشگاه جهان هستم و با بهترین باشگاه جهان می‌خواهم بار دیگر به قهرمانی برسم.

کاپیتان 30 ساله تیم ملی پرتغال تأکید کرد: زمانی که در تعطیلات بودم با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم. محترمانه از شما خواهشمندم که به اخبار نادرست دامن نزنید و کمی مرا به حال خودم بگذارید. من و رئال‌مادرید با یکدیگر مشکلی نداریم و اوضاع خوب است.

 اخبار  ورزشی  -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------