آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

پیشنهاد یک میلیون دلاری جدید ستاره پرسپولیس را به آن سوی خلیج فارس نبرد!



اخبار,اخبارورزشی,  مهدی طارمی

مهدی طارمی تقریبا با پرسپولیسی ها برای ماندن در این تیم به توافق رسید و طاهری توانست او را راضی به ماندن در این تیم کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی طارمی بعد از چند دور مذاکره با قرمزها آنها را برای تمدید قرارداد مصمم ندید و نتوانست با مدیر موقت پرسپولیس برای بستن قرارداد به توافق مشخصی برسد ، سرانجام با دور جدید مذاکرات با قرمزها توانست پرسپولیسی بماند. اگرچه با قوت گرفتن شایعه بازگشت قریب الوقوع علی دایی به لیگ برتر ، بسیاری از بازیکنان جوان پرسپولیس می توانند صاحب این شانس باشند که لیگ برتری می شوند اما طارمی یک بخت دیگر هم داشت. درخشش سال قبل او در لیگ قهرمانان اسیا برایش کلی پیشنهاد عربی به همراه آورده است که آخرین شان پیشنهادی از لیگ قطر و باشگاه تازه لیگ برتری شده المسیمیر است . تیمی که می گویند محمد نوری دیگر بازیکن پرسپولیس هم با آنها به توافق رسیده و فوتبالش را آنجا ادامه می دهد.

پیشنهادی یک میلیون دلاری که اقلا 4 برابر رقم پیشنهادی پرسپولیس به او بود اما حالا آخرین خبرها حکایت از این دارد که طارمی با باشگاه به توافق نهایی رسیده و امسال هم پرسپولیسی می ماندو البته هنوز توافق بین شان امضاء نشده است.

 

 اخبار  اقتصادی  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------