پرسپولیس در آستانه سونامی جدید؛ سرنوشت دایی در انتظار برانکو؟!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

برای عاصی کردن و رساندن برانکو به مرحله ترک پرسپولیس ظاهرا اهرم فشار مسائل مالی، تاخیر و درنگ در امر نقل‌وانتقالات است!

  هر چقدر باشگاه استقلال در امر یارگیری در نقل‌وانتقالات موفق عمل کرده و در چند روز اخیر با تمدید قرارداد یا جذب بازیکنان جدید نوید روزهای روشنی را به هوادارانش داده، باشگاه پرسپولیس با در پیش گرفتن روندی کند و ناامید‌کننده باعث نگرانی بیش از پیش هوادارانش شده است.

با این‌که باشگاه پرسپولیس در مقایسه با باشگاه استقلال شرایط بهتری تا هفته گذشته داشت و با مشخص بودن کادر فنی‌اش تصور می‌شد سرخ‌ها گوی سبقت را در نقل‌وانتقالات از رقیب آبی‌شان بربایند اما در عمل چنین نشده است.

با گذشت حدود یک ماه از نقل‌وانتقالات، پرسپولیسی‌ها تاکنون فقط رامین رضاییان و کمال کامیابی‌نیا را به خدمت گرفته‌اند در حالی که در حفظ بازیکنان توانمندشان ناتوان بوده‌اند و به نظر می‌رسد جدایی محمد نوری، مهدی طارمی و فرناندو گابریل قطعی شده است.

روز گذشته هم ریزش در پرسپولیس ادامه داشت و حمید علی‌عسگری جدا شد و وضعیت عالیشاه هم در ‌هاله‌ای از ابهام قرار گرفت تا نگرانی بیش از پیش بر باشگاه سایه افکند.

 در چنین شرایط نگران‌کننده‌ای شایعات خطرناکی هم به گوش می‌رسد که به نگرانی بیشتر هواداران و پیشکسوتان دامن می‌زند. شایعات حکایت از عدم تمایل عده‌ای از مسئولان باشگاه به ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ دارد و شنیده می‌شود آن‌ها مترصد فرصتی هستند تا کاسه صبر سرمربی کروات لبریز شود و خود عطای کار را به لقایش ببخشد.

 برای عاصی کردن و رساندن برانکو به مرحله ترک پرسپولیس ظاهرا اهرم فشار مسائل مالی، تاخیر و درنگ در امر نقل‌وانتقالات است!

بر اساس شنیده‌ها یکی از مدیران سابق باشگاه که در حال حاضر سمتی ندارد اما به نوعی حامی معنوی عده‌ای از مسئولان فعلی باشگاه است در راس مخالفان برانکوست و دلش می‌خواهد گزینه مورد نظرش را که یک مربی جوان و البته ناموفق است به جای او روی نیمکت پرسپولیس بنشاند.

 او این برنامه را فصل‌های گذشته هم داشته و هرگاه سرمربیان پرسپولیس بنا به دلایلی برکنار می‌شدند نام مربی مورد نظر مدیر سابق در راس جانشینان احتمالی بود که البته هرگز این اتفاق نیفتاد!

 ظاهرا دوباره همان پروژه در حال پیگیری است و عده‌ای می‌خواهند با تنگنای مالی و عدم پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش زمینه اعتراض و قهر و در نهایت جدایی‌اش را فراهم کنند تا از این رهگذر به اهدافشان که حضور مربی جوان روی نیمکت و یکدست کردن تیم مدیریتی و فنی است، برسند؛ همان اتفاقی که برای علی دایی رخ داد اما به دلیل برخی اتفاقات غیرفوتبالی، شرایط طوری پیش نرفت که مربی مورد نظر مسئولان و مدیریت وقت، سرمربی پرسپولیس شود با این حال شاید این بار آن‌ها به خواسته‌شان نزدیک شوند.

برانکو با وجود داشتن قرارداد 750 هزار دلاری هنوز مبلغ قابل توجهی از قراردادش را دریافت نکرده و حتی در مقطعی شایعه قهر و نیامدنش به ایران هم شنیده می‌شد با این حال او به تهران بازگشت در حالی که همچنان از پول خبری نیست یا اگر هم هست پرداخت به برانکو در اولویت نیست!

 اخبار  ورزشی  -  خراسان ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------