آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

چرا باشگاه پرسپولیس و برانکو برای جذب بازیکن به نتیجه مشترک نمی‌رسند؟



اخبار,اخبارورزشی,برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیس همچنان نتوانسته در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و این موضوع به یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های هواداران این تیم تبدیل شده است.

  روند حرکتی پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات همچنان کُند دنبال می‌شود و کشمکش بین مسئولان فنی این باشگاه و برانکو در خصوص جذب بعضی بازیکنان همچنان ادامه دارد. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ تاکید کرده تا امروز 10 تیرماه لیست تیمش را تکمیل خواهد کرد.

تصور اینکه باشگاه پرسپولیس تا تاریخ اعلام شده لیست نفرات بزرگسال خود را تکمیل خواهد کرد خیلی سخت است چرا که شواهد به خوبی نشان می‌دهد بین مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم هنوز هماهنگی لازم در جذب بازیکن و تمدید قرارداد برخی بازیکنان دیده نمی‌شود. این مسئله را از چند زاویه می‌شود مورد بررسی قرار داد.

اصرار برانکو به خرید بازیکنان مدنظرش
در لیست خریدی که برانکو تحویل مسئولان باشگاه پرسپولیس داد، تقریبا در تمامی پست‌ها بازیکن جدید دیده می‌شد اما در نهایت فقط در دو پست دفاع راست و هافبک دفاعی نفرات مدنظر مربی کروات جذب شدند. در پست‌های دیگر یا بازیکنان مدنظر برانکو با باشگاه‌های خود قرارداد داشتند یا اینکه باشگاه پرسپولیس با آنها به توافق نرسید که نفرات خارجی از این دسته بودند. در این بین، مسئولان فنی باشگاه در چند پست  نفرات دیگری را به برانکو معرفی کردند اما تا این لحظه این مربی کروات با جذب آنها موافقت نکرده است. یکی از این نفرات سرگئی پاشنکو بود که تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت اما برانکو با جذب او مخالفت کرد. حتی سیدجلال حسینی را هم می‌توان در این مورد مثال زد، بازیکنی که باشگاه پرسپولیس تمایل به جذب او داشت اما برانکو او را نخواست.

چرا خارجی‌ها یکی یکی رد می‌شوند؟
عدم توافق باشگاه پرسپولیس با بازیکنان خارجی مد نظر برانکو برای این مربی غیر قابل انتظار بود. بعد از این قضیه بازیکنان خارجی در پست‌های مختلف به برانکو معرفی شدند که هیچ یک با وجود کارنامه و قیمت خوبی که داشتند، مورد تایید این مربی قرار نگرفتند. همین موضوع شاید باعث شود مجددا بازیکنان کروات مدنظر برانکو یا حداقل یکی از آنها به ایران برگشته و این بار با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کند. حتی شایعه شده مارکو ماریچ مدافع کروات مدنظر برانکو به توصیه این مربی در استانبول به سر می‌برد تا هر وقت شرایط مهیا شد به ایران برگشته و با پرسپولیس قرارداد امضا کند!

عدم تمایل باشگاه به ماندن برخی بازیکنان
قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس به شکل عجیبی با این باشگاه تمدید نشد و یکی دو بازیکن هم بلاتکلیف هستند. با توجه به این اتفاقات، این ذهنیت بوجود آمده است که مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس یا مخالف ماندن عده‌ای از نفرات و پر شدن لیست بزرگسالان تیم هستند یا اینکه بازیکنان مذکور برای ماندن در جمع سرخپوشان خواسته‌های غیر معقول دارند. این موضوع باعث شده تمرینات پرسپولیس همچنان نصف‌ونیمه برگزار شود و این مسئله خلاف آن چیزی است که برانکو برای تیمش برنامه‌ریزی کرده بود.  این نکته را باید در نظر گرفت که هر چقدر لیست پرسپولیس بیشتر جا داشته باشد راه برای آمدن بازیکنان داخلی و خارجی جدید به این تیم بازتر خواهد شد.

کاپیتان کجاست؟!
در روز‌هایی که بازیکنان پرسپولیس یکی یکی برای تعیین وضعیت خود به باشگاه پرسپولیس می‌روند، محمد نوری همچنان از این کار خودداری می‌کند. او یکی دو نوبت خارج از باشگاه با علی اکبر طاهری دیدار داشته و پیگیر مطالبات خود از باشگاه شده است. نوری اخیرا سفری هم به قطر داشت و با باشگاه مسیمیر این کشور وارد مذاکره شد. برخی اعتقاد دارند اتفاقی که فصل گذشته در خصوص سیدجلال حسینی رخ داد و او بعد از تسویه حساب با پرسپولیس راهی تیم قطری شد، این فصل در مورد نوری تکرار خواهد شد.

 

شاید به خاطر همین موضوع است که مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس در پست هافبک طراح به دنبال بازیکن خارجی هستند. نوری در مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس سیاست خاصی را به خرج داده و این موضوع ذهنیت‌هایی را در مورد او بوجود آورده است.


 اخبار ورزشی  - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------