آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی, نقل و انتقالات لیگ برتر

مسئول نقل و انتقالات باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید نوری به باشگاه قطری تعهد داده و به دنبال این است که با آنها صحبت کند تا در پر‌سپولیس باقی بماند.

به گزارش  جام نیوز، مصطفی قنبرپور درباره حضور هو‌اد‌ا‌ران مقابل باشگاه ساختمان پر‌سپولیس، گفت: هو‌اد‌ا‌ران همیشه در کنار باشگاه بوده‌اند و آنها را از خانواده‌ خودمان می‌دانیم. تجمع آنها فقط یک گفت‌و‌گو بود و خواستار جر و بحث نیستیم. با آرامش به دنبال آماده کردن تیم هستیم و بارها دیده‌اید که تا چه ساعتی در ساختمان باشگاه پر‌سپولیس حضور داریم. از هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس به خاطر سعه صدر و تحمل‌شان تشکر می‌کنم. از هیات مدیره و بازیکنان مانند عالیشاه، فرشاد احمدزاده، نوروزی و ... تشکر می‌کنم که اعتماد کردند به تیم باز گشتند.

وی درباره محمد نوری، اظها‌ر کرد: دیروز (سه شنبه) تا حدود اذان مغرب با محمد نوری در جایی غیر از باشگاه پر‌سپولیس جلسه کوتاهی را برگزار کردیم. محمد نوری بازیکن ارزشمند تیم ما است و از خارج از کشور مبالغ خوبی را به او پیشنهاد داده‌اند. سعی و تلاشمان این است که او را حفظ کنیم. البته نوری تعهدی به باشگاه قطری داده که باید با آنها صحبت کند و سپس به تیم پر‌سپولیس باز گردد. به دنبال این هستیم که بازیکنان شایسته تیم را حفظ کنیم. تمام بازیکنانی که در این باشگاه حفظ می‌شوند و تمام بازیکنان با دستور برانکو ایوانکوویچ جذب می‌شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا زمان برای پر‌سپولیس هدر نمی‌شود، خاطر‌ نشان کرد: در چند روز گذشته تمام سعی اعضای باشگاه این بوده که تیم هر‌ چه‌ سریع‌تر آماده شود. همان طور که از مهرداد جماعتی خواستیم که در تست پزشکی حاضر شود و از طرف دیگر فردا یک بازیکن خارجی که مدنظر برانکو است به ایران می‌آید. همه ما به دنبال این هستیم که کارها هر‌ چه‌ سریع‌تر انجام شود و تیم شکل خود را بگیرد.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن خارجی اهل کشور کرواسی است؟ ا‌دا‌مه‌ داد: بله. این بازیکن کروات است که مدنظر برانکو قرار گرفته و مدافع وسط است. برانکو یک بازیکن که بتواند رهبر تیم باشد را انتخاب می‌کند.

وی درباره این که برانکو ایوانکوویچ، سید جلال حسینی را نمی‌خواهد؟ اظها‌ر کرد: سید جلال را از سال‌ها پیش می‌شناسم. او بازیکن ارزنده ای است و جزو بهترین مدافعان ایران است. در این که او بازیکن بزرگی است شکی نداریم، اما برانکو مسئول فنی تیم است و هر بازیکنی که بخواهد مجابیم آن را برای او آماده کنیم. او یک مدافع خارجی را در کنار یک مدافع داخلی در نظر دارد.

مصطفی قنبرپور در خصوص حضور سوشا مکانی در تیم پرسپولیس اظهار داشت: سوشا 3 جلسه در ابتدای فصل به دلیل محرومیتی که در دربی برایش پیش آمد در کنار تیم نخواهد بود. البته گزینه اصلی دروازه بانی برانکو، سوشا است ولی خب یک دروازه بان دیگر هم مد نظر برانکو است.

قنبرپور درباره علاقه کریم انصاری فرد برای حضور در پر‌سپولیس نیز، ا‌ضافه‌ کرد‌: در جلسات متعدد درباره مهاجمان بحث کرده‌ایم و در این هفته‌ جلسه‌ای داریم و درباره کریم انصاری فرد صحبت می‌کنیم و در نهایت برانکو، یک مهاجم از کروات یا از کشور دیگر را برای خط حمله در نظر دارد. فردا (پنجشنبه) مدافع خارجی ما وارد ایران می‌شود و به دنبال آن هستیم تا مهاجم خارجی هم به ایران بیاید اما در مجموع تمام بازیکنان با صلاحدید برانکو به تیم اضافه می‌شوند.


  اخبار  ورزشی  - جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------