آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

دارنده مقام سوم کوپا آمریکا مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی , رده بندی کوپا آمریکا

تیم سوم دوره قبل کوپا آمریکا برای دومین بار پیاپی مدال برنز این رقایت ها را بدست آورد.

به گزارش   جام نیوز، پرو در دیدار رده بندی کوپا آمریکا برابر پاراگوئه به برتری ۲-۰ دست یافت تا بار دیگر همچون دوره قبل مسابقات، در جایگاه سوم قرار گیرد.

در دیدار رده بندی کوپا آمریکا ۲۰۱۵، تیم های پاراگوئه و پرو از ساعت ۴ بامداد به وقت تهران در ورزشگاه مونیسیپال آلکادسا به مصاف هم رفتند، قضاوت این بازی بر عهده اروزکو بود.

مسابقه در نیمه اول بدون اتفاق خاصی روی دروازه ها پیگیری شد و در مجموع نیمه اول بازی، به طور متعادل و با احتیاط دو تیم همراه شد.

با شروع نیمه دوم جریان بازی تغییر کرد، در دقیقه ۴۸، کاریو موفق شد دروازه پاراگوئه را باز کند، کرنر از جناح راست بعد از دفع اولیه بازیکنان حریف، به کاریو رسید و او به خوبی از توپ سوم استفاده کرد و با یک ضربه دروازه حریف را باز کرد تا پرو از رقیب خود ۱-۰ جلو بیفتد.

بعد از این گل، پرو قدری عقب تر نشست و چشم به ضدحملات دوخت و در سمت مقابل پاراگوئه بیشتر روی حریف خود فشار آورد اما حملات تیم بازنده به جایی نرسید تا اینکه گوئررو مهاجم باتجربه پرو، در دقیقه ۸۹ تیر خلاص را بر پیکر پاراگوئه وارد کرد، ضد حمله سریع بازیکنان پرو، با پاس از جناح راست همراه شد و گوئررو با ضربه پای راست دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد.

در این مسابقه، پرو ۱۳ شوت به سمت دروازه حریف داشت و پاراگوئه هشت ضربه، ۴ شوت از پرو درون چارچوب و سه شوت پاراگوئه درون چارچوب بود.

در نهایت نیز بازی با همین دو گل به سود پرو به پایان رسید و آنها برای دومین بار پیاپی به مقام سومی کوپا آمریکا رسیدند.


 اخبار  ورزشی  -  جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------