آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

مذاکره ختافه با 2 بازیکن ایرانی+تصاویر



روزنامه ال موندو دپورتیوو چاپ اسپانیا برای دومین بار در هفته گذشته بر جریان داشتن مذاکره ختافه با دو بازیکن ایرانی تاکید کرد.

  دو ستاره ایرانی این روزها در تیتر اول روزنامه های محلی مادرید حضور دارند و باشگاه ختافه سرگرم مذاکره با وکلای این دو بازیکن است.

به گزارش فارس، سعید عزت اللهی آفاق با 18 سال سن پس از درخشش در شهرداری بندر انزلی و ملوان راهی تیم سوم اتلتیکومادرید شد و در تیم «ب» نیز خوش درخشید. این ستاره هم اکنون مدعی است که از ختافه پیشنهاد رسمی دریافت کرده و همین ادعا سرآغاز ورود رسانه های مادریدی به مذاکرات بی سر و صدایی بود که شاید قراری بر درج در رسانه ها نداشت. در هر حال عزت اللهی را باید همچنان بازیکن ایرانی تیم دوم اتلتیکومادرید دانست مگر آنکه ادعای ال موندو دپورتیوو مبنی بر مذاکرات پیشرفته وکیل این بازیکن با ختافه به مرز واقعیت نزدیک شود.

 

اخبار,اخبارورزشی,باشگاه ختافه اسپانیا


دو روز پیش نیز این خبر به نقل از منابع ایرانی در وب سایت رسمی ختافه همچنین در وب سایت svenskafans منتشر شد: « باشگاه ختافه اسپانیا برای حضور بهنام برزای در تست پزشکی این باشگاه به استقلال تهران درخواست رسمی داده است. مدیر برنامه‌های این بازیکن این خبر را تائید کرده و برزای خود را برای برگزاری تستی موفق در این باشگاه مادریدی آماده می‌کند.»

ال موندو دپورتیوو از قول برزای نوشته که او پیشنهادات رسمی زیادی از آلمان، ترکیه، نروژ و روسیه دارد اما می‌خواهد در فوتبال اسپانیا، حرفه ای شدن را تجربه کند.

 

اخبار,اخبارورزشی,باشگاه ختافه اسپانیا


در این میان و به خصوص برای منابع خبری ایرانی، بهترین راه حل برای روشن شدن تکلیف این مذاکرات و کشف حقیقت، مصاحبه با خود این دو ستاره ایرانی است تا هوادارانشان در ایران نیز در جریان جزئیات قابل انتشار مذاکرات قرار بگیرند.

 

 اخبار  ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------