اظهارنظر برانکو درباره پیوستن علی انصاری و لامی نژاد به پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در بازی دیروز از یک مسئله ناراضی بودم و آنهم از دست رفتن موقعیت‌ها توسط بازیکنان بود.»

  برانکو ایوانکوویچ در مورد حضور علی انصاری و لامی‌نژاد در تست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «انصاری قطعا در تیم می‌ماند اما باید وضعیت لامی‌نژاد را باز هم بررسی کنیم.»

وی در مورد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تیم ملی امید ترینیداد و توباگو در اردوی ترکیه، گفت: «بازی را با آمادگی شروع کردیم و طبیعی است که بازیکنان به خاطر فشار تمرینات خسته بودند. دیروز عصر هم قبل از بازی تمرین داشتیم. مشخص است که به همین دلیل بازیکنان شادابی کامل را نداشتند. از چیزی که راضی نیستم عدم استفاده از موقعیت‌هایی است که به دست آوردیم. باز هم تکرار می‌کنم با کار مضاعف و سانتر روی دروازه در ادامه بهتر شویم.»

 برانکو در مورد اینکه در بازی مقابل ترینیداد تیم بسیار روان بازی کرد و موقعیت‌های فراوانی را از دست دارد تصریح کرد: «ما به این مسئله واقف هستیم. عالیشاه و طارمی دیر به تیم اضافه شدند. این مسابقه و بازی قبلی را بدون حضور بازیکن خارجی خود انجام دادیم و در ادامه بهتر می‌شویم.»

 سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قرار است چه زمانی فشار تمرینات را کم کند، گفت: «یک هفته وقت داریم تا تیم شادابی خود را به دست بیاورد. مجبوریم سخت کار کنیم چراکه تعدادی از نفرات دیر اضافه شدند زمان کمی داریم تا کل تیم را به آمادگی به برسانیم. طبیعی است که تمرینات اردو همچنان با فشار متعارف تمرینات اخیر برای رسیدن به آمادگی ادامه دارد.»

اخبار  ورزشی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------