افشاگری سرپرست سابق استقلال درباره فرهاد مجیدی!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

فصل قبل در حالی که رسانه ها مطلع نشدند رایزنی هایی برای بازگشت شماره 7 محبوب به استقلال شده بود.

میرشاد ماجدی سرپرست فصل قبل استقلال، جزو مسولانی بود که بعد از خداحافظی این بازیکن گفت پیراهن شماره 7 این تیم بایگانی می شود. البته او در مصاحبه ای که فصل قبل انجام داد اعلام کرد نظری جویباری می داند چرا پیراهن فرهاد را به کسی نمی دهند. میرشاد در توضیح حرف های آن روزش می گوید: «آن موقع می گفتند قرار است فرهاد مجیدی برگردد و برای استقلال بازی کند. من به خاطر همین چنین مصاحبه ای کردم. بالاخره فرهاد جزو بازیکنان تاثیرگذار ما بود و مردم دوستش دارند.

 

همانجا گفتم آقای جویباری بیشتر از مسئله با خبر هستند. همان موقع چند بازیکن شماره 7 را می خواستند اما قرار شد این شماره را به کسی ندهیم.» او ادامه می دهد: «روزهای اول حضور آقای افشارزاده بود که می گفتند مجیدی احتمالا برمی گردد. خبر هم رسانه ای نشد. دو سه روز بحثش شد. ما گفتیم پیراهن را نگه داریم تا تکلیف فرهاد روشن شود. همان فصل شماره 10 اکبرپور را نگه داشته بودیم اما وقتی دیدیم برنگشت، این شماره را به شهباززاده دادیم. اتفاقا سجاد هم خیلی بازیکن خوبی از آب در آمد و این شماره برازنده اش بود.»


او درباره بحث هایی که این روزها بر سر شماره 7 پیش آمد، می گوید: «فکر کنم در فوتبال دنیا اینطور نیست که دیگر لباس را به کسی ندهند. من فکر می کنم خود فرهاد باید این شماره را به کسی بدهد که لیاقتش را دارد. اگر به قبل برگردیم بازیکنی مثل نامجو مطلق شماره 7 را می پوشید که فوق العاده خوب بازی می کرد.


اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------