آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

دلایل دعوت از رئیس تیم مذاکره کنننده هسته ای به انتخاب بهترین های لیگ برتر



اخبار,اخبارورزشی, بهترین های لیگ برتر

  مهدی تاج دلایلش برای دعوت از تیم مذاکره کنندگان هسته ای به مراسم بهترین های لیگ برتر را اعلام کرد.

مهدی تاج و همکارانش در سازمان لیگ برتر شنبه شب بهترین های لیگ گذشته را معرفی می کنند . برندگانی که با رای کارشناسان فوتبال و خبرنگاران ورزشی انتخاب شده اند. این مراسم اما مهمان های مهمی دارد. جواد ظریف و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای. مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر درباره دلایل دعوت از این گروه محبوب می گوید: «راستش این ایده امیرخان عابدینی بود. در جلسه هیات رئیسه لیگ گفتند تا ما به پاس احترام و سپاس از زحمت تیم مذاکره کننده از این دوستان دعوت کنیم.»

کدام یک از اعضای تیم مذاکره کننده به این مراسم دعوت شده اند؟ او در پاسخ به این سئوال می گوید: «تقریبا همه اعضا را دعوت کردیم. آقای ظریف، دکتر حسین فریدون، دکتر عراقچی، دکتر تخت روانچی و سایر دوستان در تیم مذاکره کننده. حالا باید ببینیم اگر برنامه خاصی برای شان پیش نیاید که حتما در جمع فوتبالی ما حاضر می شوند. بدون شک جامعه فوتبال علاقه بسیاری دارند بتوانند از این دوستان تجلیل کنند. امیدواریم که آقای ظریف و همکاران شان را شنبه در این جشن ببینیم. »

اما آیا این مهمانان ویژه علاقه ای به فوتبال هم دارند؟ تاج با خنده می گوید: «دکتر ظریف که یک فوتبالی اساسی است، این را قبلا هم گفته است. البته از این مهمتر او یک اصفهانی است و همشهری خوب ما! دکتر عراقچی هم که قبلا گفتند چقدر علاقمند به فوتبال هستند. »

او درباره مراسم هم گفت: «سعی کردیم امسال بهتر از دو دوره گذشته این مراسم را برگزار کنیم. این انتخاب به نظرم با دقت بیشتری برگزار شده است و رای دهندگان به سبک مراسم انتخاب بهترین های فیفا، آرای شان را فرستاده اند. نتایج هم در جشنی با شکوه معرفی می شوند.»

رئیس سازمان لیگ درباره لیگ آینده هم می گوید: «ما این لیگ را سر تاریخ مقرر برگزار می کنیم.»


  اخبار  ورزشی  -  خبر  انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------