آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال/ توافق با بازیکن کرواسی



اخبار,اخبارورزشی,نقل و انتقالات استقلال

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال از توافق با یک بازیکن اهل کرواسی خبر داد اما اعلام کرد که هنوز قراردادی امضا نشده است.

 بهرام امیری در مورد وضعیت یعقوب کریمی اظهار داشت: روز گذشته تفاهمی صورت گرفت که بخشی از رضایت‌نامه کریمی به باشگاه سپاهان را شخص این بازیکن و بخشی را نیز باشگاه پرداخت کند. فردا (شنبه) پول رضایت‌نامه کریمی برای باشگاه سپاهان پرداخت خواهد شد.

وی در مورد حضور پراویچ بازیکن کرواسی مدنظر استقلال تصریح کرد: این بازیکن فردا به ایران می‌‌آید. با این بازیکن توافقاتی صورت گرفته اما قراردادی امضا نشده است. باید با او صحبت‌های نهایی را انجام دهیم تا به استقلال اضافه شود.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال در پاسخ به این سوال که با حضور یعقوب کریمی، بحث نامه پرویز مظلومی به مدیرعامل استقلال برای حفظ هاشم بیک‌زاده چه خواهد شد، گفت: حضور هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی و محسن فروزان در استقلال از مدت‌ها قبل منتفی شده بود و اگر قرار بود مظلومی درخواستی داشته باشد، نامه را باید به من تحویل می‌داد.


 اخبار ورزشی -  تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------