واکنش اومانیا به تراکم خط دفاعی پرسپولیس پس از خرید هموطن برانکو



اخبار,اخبارورزشی,مایکل اومانیا

مدافع ملی پوش و کاستاریکایی پرسپولیس گفت: «از لحاظ جسمانی شرایط بسیار ایده‌آلی را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم با شروع تمرینات در تهران این آمادگی‌ام را حفظ کنم.»

 مایکل اومانیا روز گذشته به تهران بازگشت تا تمریناتش را به همراه پرسپولیس آغاز کند. وی که از فصل گذشته نیز مطالباتی از باشگاه دارد امیدوار است هر چه زودتر شرایط برای پرداخت آن فراهم شود و با فراغ بال فصل را آغاز کند.

 اومانیا در این رابطه گفت: «من با پرسپولیس قرارداد داشتم و با توجه به تعهدم نسبت به این تیم به ایران بازگشتم و با شروع تمرینات سرخپوشان در ایران به تمرینات اضافه خواهم شد. با توجه به اینکه خودم درگیر مسابقات گلدکاپ بودم و دایم در اردو و کمپ تمرینی حضور داشتم، از شرایط پرسپولیس اطلاع زیادی ندارم و تمامی اطلاعاتم چیزهایی است که از طریق اینترنت یا دوستانم به من اطلاع داده شده است.»

 وی در مورد آمادگی اش برای فصل آینده گفت: «از لحاظ جسمانی شرایط بسیار ایده‌آلی را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم با شروع تمرینات در تهران این آمادگی‌ام را حفظ کنم. وقتی بازیکنی بعد از پایان رقابت‌های لیگ به استراحت می‌پردازد به شرایط تمرینی احتیاج دارد اما من بعد از پایان لیگ بلافاصله بعد از استراحت کوتاهی به همراه تیم ملی در مسابقات گلدکاپ شرکت کردم و در کوران مسابقات قرار داشتم و به همین دلیل از آمادگی بالایی برخوردارم.»

جذب یک مدافع هم وطن از سوی برانکو ایوانکوویچ، سایر بازیکنان این پست را با نگرانی مواجه کرده است، اومانیا امیدوار است با توجه به شرایط آمادگی اش در ترکیب قرار گیرد: «این از اختیارات کامل سرمربی تیم است و او صلاح می‌داند چه بازیکنی را بازی دهد اما مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.»

 وی در مورد مطالباتش از پرسپولیس نیز گفت: «قرار است شنبه به باشگاه پرسپولیس بروم تا درباره مطالبات فصل گذشته و امسالم با مسئولان باشگاه صحبت کنم. پیش از اینکه به ایران بیایم مسئولان پرسپولیس به من قول دادند مطالباتم پرداخت شود. من هم روی قول آنها حساب کردم و با توجه به تعهدم به ایران بازگشتم.»

 اخبار ورزشی  -  ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------