فتح‌الله‌زاده: استقلال در حد قهرمانی نیست



اخبار,اخبارورزشی,فتح‌الله‌زاده

مدیر‌عامل سابق استقلال می‌گوید تا زمانی که رییس جمهور یا رییس مجلس شورای اسلامی در موضوع خصوصی‌سازی دخالت نکنند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی سازی واگذار نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه‌ی نشست خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی با حضور مدیران باشگاه‌ها گفت: تا زمانی که در ورزش به صحبت‌های کارشناسان توجهی نکنیم چنین معضلاتی به وجود می‌آید. بعید می دانم که در این جلسه به راهکار مناسبی برسیم. تا زمانی که رییس جمهور یا رییس مجلس شورای اسلامی در این جلسات حضور نداشته باشند به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، چرا که آنها از قدرت اجرایی مناسب برخوردار هستند.

مدیر‌عامل اسبق آبی پوشان پایتخت درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات نیز خاطر‌نشان کرد: استقلال در این فصل عملکرد بدی نداشت. این گونه تیم‌ها باید در ترکیب‌شان از بازیکنان ستاره استفاده کنند تا هو‌اد‌ا‌ران به واسطه آنها به ورزشگاه‌ها بیایند و تشویق کنند. بازیکنانی مانند فرهاد مجیدی و ... که همیشه در لحظات حساس عملکرد درخشانی داشته‌اند، اما این استقلال در حد قهرمانی نیست.

وی درباره حاشیه‌های به وجود آمده مبنی بر پوشیدن پیراهن شماره "7" در ‌استقلال افزود: با توجه به روحیات فرهاد مجیدی خوش قلب بودن و هوشمندی او هیچ وقت مانع از پوشیدن این پیراهن توسط کسی نمی‌شود، منتهی این پیراهن را باید کسی بپوشد که خوش تکنیک و خوش اخلاق باشد. کرار هم بازیکن خوش تکنیک و خلاقی است، اما بازیکنی در سطح فرهاد مجیدی باید این پیراهن را بپوشد که در حال‌ حاضر بازیکنی در استقلال وجود ندارد. استقلال امسال بهتر از رقیب خود عمل کرده، اما هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد.

فتح‌الله‌زاده ا‌دا‌مه‌ داد: در سال‌های بعد قطعا بازیکنی در سطح فرهاد مجیدی به این تیم اضافه می‌شود و قطعا این پیراهن را می پوشد. در حال‌ حاضر هم سجاد شهباززاده چنین قابلیتی را دارد و می‌تواند در سال‌های آتی این پیراهن را بپوشد.

مدیر‌عامل سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به استقلال بر می‌گردد ؟

گفت: سال آینده به این تیم باز می گردم.

وی درباره فساد در فو‌تبا‌ل ایران نیز خاطر‌نشان کرد: فساد در همه جا وجود دارد و حتی در ایران کمتر از کشورهای جهان است. تمام بودجه فو‌تبا‌ل ایران 400 میلیارد است که اگر همه آنها را هم کسی بالا بکشد، خیلی پایین‌تر از مبالغی مانند هزار یا سه هزار میلیارد است.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا برندهای ورزشی تجاری به ایران نمی‌آیند؟ اظها‌ر کرد: برندهای بزرگ زمانی که در پیراهن تیمی تبلیغ می‌کنند انتظار دارند در آن کشور نیز فعالیت کنند، اما در حال‌ حاضر چنین زمینه‌ای در کشور ما وجود ندارد.

مدیر‌عامل سابق آبی پوشان درباره اهلیت افراد حاضر در خصوصی سازی این دو تیم، گفت: اگر قرار بر تایید اهلیت تمامی مدیرعاملان باشد آن وقت هیچ مدیری در ایران نخواهیم داشت. نباید بیش از این در این زمینه حساس شویم و بگذاریم کارها سریع‌تر انجام شود.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------