آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

مهاجم استقلال از خوابیدن در کمپ رها شد



اخبار,اخباررزشی,محسن کریمی

مهاجم جوان استقلال سال گذشته مجبور بود شب ها را در کمپ بخوابد.

به گزارش جام نیوز، محسن کریمی در مشهد برای آبی ها فیکس بازی کرد و البته یک موقعیت صد درصد گلزنی را هدر داد. وی پارسال توسط امیر قلعه نویی کشف شد و انگار پرویز مظلومی امسال می خواهد از امثال وی و بهنام برزای بیشتر استفاده کند.

جالب است بدانید که کریمی فصل گذشته در کمپ استقلال می خوابید چون از خودش خانه ای نداشت و البته از شرایط لازم برای اجاره کردن منزل مسکونی هم برخوردار نبود و شب ها مجبور بود در کمپ استقلال بخوابد.

البته یکی دو بازیکن دیگر امیدهای استقلال هم چنین شرایطی داشتند. امسال که کریمی شرایط بهتری پیدا کرده، با کمک باشگاه یک خانه اجاره کرد تا از خوابیدن در کمپ استقلال خلاص شود.

 شرایط او تا حدی شبیه به علی علیپور مهاجم پرسپولیس بود که برای هر دوی آنها خانه اجاره ای جور شده است. به هر حال این دو بازیکن سن و سالی ندارند و باشگاه ها باید خیلی زودتر فکری برای مسکن آن ها می کردند.
 
بازیکنان رده سنی امید معمولا مشکل مسکن و خدمت سربازی دارند. دیری نخواهد پایید که این بازیکنان را که در تیم های سرخابی چهره شده اند در تیم های مثل تراکتورسازی و ملوان انزلی خواهیم دید.


  اخبار  ورزشی  - جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------