آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

توضیحات برانکو درباره ناراحتی بنگر، غیبت مسلمان و حضور کفشگری در ترکیب



اخبار,اخبار ورزشی, برانکو ایوانکوویچ

سرمربی پرسپولیس گفت: «مسلمان چند روز مانده به پایان دوران بدنسازی به جمع ما اضافه شده و بعد از 15 روز نمی توان یک بدن این چنینی را در شرایطی که مدنظر من است قرار داد.»

برانکو ایوانکویچ در خصوص علت سفر زمینی این تیم به اصفهان اظهار داشت: «با توجه به ساعت پرواز رفت به اصفهان که خیلی زود بود و همچنین ساعت بازگشت که آن هم خیلی نزدیک به پایان دیدار ما با سپاهان بود تصمیم گرفتیم تا با یک دستگاه اتوبوس عازم اصفهان شویم.»

وی ادامه داد: «در واقع علت اصلی سفر زمینی مان ساعت بد پروازها به اصفهان بود. البته امروز هم با یک اتوبوس خوب و در ساعتی مناسب عازم اصفهان هستیم. امیدواریم تا ظهر امروز به اصفهان برسیم و بعد از ظهر هم یک جلسه تمرین در شهر اصفهان انجام دهیم.»
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه تاکتیکی پرسپولیس در طول هفته برای مصاف با سپاهان مناسب بوده یا نه، توضیح داد: «خیلی خوبی تمرین کردیم. این هفته از همه بازیکنان راضی بودم. بازیکنان پرسپولیس این روزها با انگیزه تمرین می کنند.»

 برانکو خاطرنشان کرد: «هیچ چیز از آنها نمی خواهم فقط می خواهم که بازی خوبی در اصفهان به نمایش بگذارند و کارهای تاکتیکی که انجام داده ایم را در زمین پیاده کنند.»

 وی درباره میزان شناخت کادر فنی پرسپولیس از سپاهان و اینکه این تیم دو بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته توضیح داد: «من شناخت خیلی خوبی از سپاهان دارم و البته این بازیکنان هستند که در زمین مسابقه تعیین کننده اند.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود ممکن است فردا از قدیمی پور، دروازه بان سوم پرسپولیس در ترکیب اصلی استفاده شود گفت: «باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم که چه شرایطی  پیش خواهد آمد. البته هر احتمالی در این باره وجود دارد.»

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا محسن بنگر در اصفهان به میدان می رود یا نه و در طول هفته حرف و حدیث های زیادی در ارتباط با نیمکت نشینی این بازیکن مطرح بود، بیان داشت: «چه حرف و حدیثی وجود دارد. این بازیکن جزو 18 نفر لیست پرسپولیس است و نمی دانم چه حرف و حدیثی درباره او مطرح بوده است. بنگر بازیکن ماست و با تیم به اصفهان می آید.»

 برانکو در این باره که گفته می شود بنگر از نیمکت نشینی اش در بازی قبل گله مند شده تاکید کرد: «طبیعی است هر بازیکنی که در ترکیب نباشد گله مند می شود. همه بازیکنان برای این تمرین می کنند که در ترکیب اصلی به میدان بروند. آنها دائم در تلاش هستند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند. همیشه هم 11 نفر اصلی راضی هستند. سه، چهار نفر نیمه راضی و بقیه ناراضی هستند. البته این طبیعت فوتبال است و مشکل خاصی وجود ندارد. اگر این گونه نبود مشکل بود.»

محسن مسلمان برای سومین هفته متوالی به اردوی قبل از بازی نرفت. سرمربی پرسپولیس درباره علت این موضوع خطاب به هوادارانی که سراغ مسلمان را می گیرند، عنوان کرد: «قبل از هر چیز باید بگویم که این بازیکن چند روز مانده به پایان دوران بدنسازی به جمع ما اضافه شد، آن هم تازه پس از دو ماه استراحت و طبیعی است که بعد از 15 روز نمی توان یک بدن این چنینی را در شرایطی که مدنظر من است قرار داد.»
 
وی ادامه داد: «فعلا اولویت من برای بازی دادن به بازیکنان آنهایی هستند که آمادگی بالایی دارند مانند کمندانی، فرشاد (احمدزاده)، عالیشاه و خالقی فر.»

برانکو درباره بازگشت کفشگری به جمع بازیکنان پرسپولیس پس از پایان دوران مصدومیتش گفت: «کفشگری مصدومیتش برطرف شده و این هفته برای پرسپولیس بازی می کند.»

سرمربی تیم تهرانی در این باره که آیا اولین برد پرسپولیس در اصفهان رقم خواهد خورد یا نه، به زبان فارسی پاسخ داد: «ان شاءالله.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------