آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

قتل یک ورزشی‌نویس بر سر مساله ترکیه و آذربایجان توسط یک فوتبالیست!



اخبار,اخبارورزشی, حوادث ورزشی

قتل یک ورزشی‌نویس بر سر مساله ترکیه و آذربایجان توسط یک فوتبالیست! روزنامه گاردین گزارش داده است که یک ورزشی نویس اهل آذربایجان، در نزاع با یک فوتبالیست کشته شده است.

به گزارش خبرآنلاین، این روزنامه بریتانیایی توضیخ داده است که جاوید حسین‌اف، ملی پوش آذربایجانی، متهم به قتل یا معاونت در قتل یک ورزشی نویس به نام رسیم‌علی‌اف است. 5 نفر دیگر در این باره دستگیر شده است.


ماجرا از این قرار است که این بازیکن، در جریان دیداری (برابر نماینده قبرس در لیگ قهرمانان) پرچم ترکیه را به جای پرچم آذربایجان بالا برده است. این موضوع انتقادات تند علی‌اف از حسین‌اف را به همراه داشت. او در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود که حسین‌اف نماینده خوبی برای کشور و ملت آذربایجان نیست.


زمانی که قرار بود این ورزشی نویس به دیدار حسین‌اف برود، تعدادی به او حمله می‌کنند و او را کتک می‌زنند. شدت جراحات وارده به حدی بود که خبرنگار در بیمارستان جان به جان آفرین، تسلیم می‌کند. پلیس در این رابطه 5 نفر را علاوه بر حسین اف دستگیر کرد.


در بیانیه پلیس که در روز سه شنبه منتشر شد، عنوان شد که شش نفر من جمله ملی پوش تیم ملی آذربایجان در زمینه قتل علی اف بازداشت شدند. باشگاه گابالا در بیانیه خود ضمن پرده برداشتن از اخراج حسین اف تا زمان بسته شدن این پرونده نوشت: هیچکس حق ندارد از خشونت در برخورد با فردی دیگر استفاده کند.


اخبار  ورزشی  -  خبرآنلاین

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------