می خواهند تیم پرویز مظلومی را جلوی هواداران و رسانه ها بگذارند!



 

اخبار,اخبارورزشی,مظلومی

بعد از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن، خلق‌الساعه‌ترین تصمیم، اجرای سیاست «ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان» بود.

 خبرآنلاین؛ آنها كه به كارهاي امنيتي در باشگاه استقلال علاقه‌مند هستند و با تنظيم بيانيه‌اي، فصل جديدي از باشگاهداري مدرن در دنيا را آغاز كردند، اين بار از ممنوع‌المصاحبه كردن بازيكنان از روز دوشنبه خبر دادند. این افراد پس از بازی استقلال و ذوب آهن دوان دوان به رختکن استقلال رفتند و از بازیکنان امضا گرفتند که «اجازه ندارید مصاحبه کنید». بازیکنان استقلال هم که هیچ نمی دانستند این ترفندی است برای جریمه شان در آینده، برگه ها را امضا کرده اند و حالا تازه فهمیده اند چه کلاهی سرشان رفته است. مشکلات مالی استقلال در راه است و بازیکنان مجبورند دیر یا زود مصاحبه کنند و حرف از حقوق شان بزنند اما حالا که امضا داده اند این تبدیل به اهرمی می شود برای جریمه و کاهش قراردادشان!


كساني كه اين تصميم را گرفته‌اند در واقع مي‌خواهند ضعف خود را در بستن قرارداد پوشش دهند. آنها «جرأت» ندارند چنين ‌بندي را در قرارداد جاي دهند و آن وقت اين شكلي سراغ رسانه‌ها و بازيكنان مي‌روند.


مسئولاني كه چنين تصميمي مي‌گيرند اصلاً نه از جو فوتبال خبر دارند و نه مي‌دانند تهييج تماشاچي و مردم يعني چه. آنها همان‌هايي هستند كه درهاي تمرين را به روي مردم مي‌بندند تا مثلاً تاكتيك‌هاي تيم‌شان لو نرود. در اين فوتبال كدام تيم را پيدا مي‌كنيد كه 90 دقيقه بازي تاكتيكي انجام دهد؟ اگر چنين تيمي پيدا كرديد، آن را روي سرتان بگذاريد. چه تاكتيكي را مي‌خواهند پشت درهاي بسته پنهان كنند و اين‌طور جلوي مردم و هواداران‌شان را بگيرند؟ روزگاری تمرين استقلال و پرسپوليس به اندازه بعضي از بازي‌هاي فصل‌شان تماشاچي داشت اما امروز حاصل اين تصميمات خلق‌الساعه چيزي است كه مي‌بينيد.


همين امسال، خسرو حيدري و اميد ابراهيمي با مصاحبه‌هاي خود به بازي‌هاي استقلال هيجان دادند. آنها از تيكي‌تاكا حرف زدند و از اينكه مي‌خواهند ورزشگاه آزادي را پر كنند. اين حرف‌ها، فوتبال را جذاب كرد. همين حرف‌ها و كري‌خواني‌‌هاست كه تنور فوتبال را داغ نگه مي‌دارد و مردم دوباره به ورزشگاه مي‌روند وگرنه كيست كه با مشكلات عديده اقتصادي، حال ديدن بازي‌ها را در ورزشگاه داشته باشد؟


به خوبي پيداست ناكارشناس‌ها و كساني كه مي‌خواهند فوتبال را امنيتي كنند، با اين دست تصميمات خود و همين‌طور تنظيم بيانيه‌هاي تهديد‌آميز براي رسانه‌ها، هياهوي فوتبال و «حرف زدن» را عليه خود مي‌دانند. بي‌شك پرويز مظلومي بهتر از هركس مي‌داند حلال اين مشكلات چيست و نياز نيست كسي با تصميم‌هاي اين‌چنيني، جو استقلال را به هم بريزد و رسانه‌ها و مردم را مقابل‌شان قرار دهد.
 
 اخبار  ورزشی  -  خبر  انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------