آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

ظریف: تنها راه حل بحران سوریه گفت‌وگوهای سیاسی است



اخبار,اخبارسیاست  خار جی,بحران سوریه

ظریف با تاکید بر آمادگی ایران برای گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با روسیه به ویژه پس از برداشته شدن تحریم‌ها خبر داد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که در نشست خبری مشترک با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه‌ روسیه حضور داشت، گفت:‌ دو کشور آمادگی دارند تا در زمینه های مختلفی همچون روابط اقتصادی ، سیاسی و هسته‌ای همکاری خود را افزایش دهند.

ظریف همچنین در مورد حل بحران سوریه نیز تاکید کرد:‌ حل بحران سوریه تنها از طریق ‌گفت‌وگوهای سیاسی امکان‌پذیر است و در این مسیر به دیدگاه‌ها و نظرات روسیه برای حل این بحران احترام می‌گذاریم.

محمدجواد ظریف در ادامه نشست خبری خود با لاوروف افزود: روسیه همواره با تحریم‌های صادر شده علیه ایران مخالف بوده و هیچ‌گاه از این تحریم‌ها حمایت نکرده است.

او افزود: بنابراین، بعد از برداشته شدن تحریم‌های ضدایرانی همکاری‌های دو کشور در آینده نزدیک گسترش خواهد یافت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین از همکاری با روسیه در زمینه‌های مختلف استفاده صلح آمیز از انرژی‌ هسته‌ای مثل همکاری در زمینه ایزوتوپ‌های پایدار با روسیه خبر داد.

ظریف گفت: پس از اجرای توافق هسته‌ای با برداشته شدن تحریم‌ها موانع گسترش همکاری‌ها میان دو کشور نیز از بین خواهد رفت.

وی با تأکید بر سابقه طولانی ایران و روسیه در همکاری‌های اقتصادی، افزود: پس از اجرای توافق پروژه‌های جدیدی میان ایران و روسیه انجام خواهد شد و حضور روسیه در صنعت انرژی هسته‌ای ایران گسترش می‌یابد.


 اخبار سیاست  خارجی   -   ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------