پاسخ علی دایی به درخواست برای آشتی کنانش با علی کریمی



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

بازی با ستارگان فوتبال دنیا دارای یک چالش بزرگ برای سرمربی صبای قم است و آن اینکه دایی دوست ندارد با کریمی و استیلی هم‌بازی باشد؟!

  علی دایی، سرمربی صبای قم رابطه خوبی با علی کریمی ندارد ولی ارتباط او با حمید استیلی به مراتب تیره‌تر است!

 به زودی تیم ستارگان فوتبال دنیا به تهران می‌آیند تا با ستاره‌های فوتبال ایران بازی کنند. مسئولان برگزاری بازی در تلاش هستند تا کریمی، دایی و استیلی را حتما در این بازی داشته باشند ولی تا الان هماهنگی قطعی صورت نگرفته است.

 دایی علاقه‌ای ندارد در تیمی بازی کند که کریمی و استیلی در آن حضور دارند. البته شاید او تن به بازی با کریمی دهد ولی اخیرا در جایی گفته است: «دوست ندارم با استیلی رودرو شوم.»
 
کسی علت این اتفاق را نمی‌داند. اخیرا بعضی‌ها از جمله پژمان بازغی، بازیگر معروف سینما تلاش کردند تا دایی و کریمی را آشتی دهند. بازغی در این‌باره می‌گوید: «راستش هدف ما این بود که در جام رمضان آن‌ها را آشتی بدهیم ولی قبول نکردند.»
 
دایی هم در آخرین اظهار نظر خود گفته است تمایلی به دوستی با کریمی ندارد: «مگر قرار است همه آدم‌ها با هم دوست و رفیق باشند؟ من و کریمی رابطه‌ای نداریم و اصلا اشکالی ندارد.»

 او در پاسخ به این سوال که آیا با وساطت هنرمندان قرار است با کریمی آشتی کنید، گفت: «نه اصلا قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. من با تمام احترامی که برای دوستان هنرمندم قائلم، می‌خواهم که به این مسئله ورود نکنند. چه اصراری است که من و کریمی دوست باشیم؟»

 اخبار ورزشی  -  خراسان ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------