کارشناس داوری: اخراج بازیکن استقلال اهواز اشتباه بود/ گل دوم استقلال خطا بود



اخبار,اخبارورزشی   ,  استقلال

کارشناس داوری گفت: گل دومی که استقلال تهران در مقابل تیم هم‌نام اهوازی به ثمر رساند، خطا بود.

نوذر رودنیل درمورد قضاوت اکبریان داور دیدار استقلال تهران و استقلال اهواز گفت:‌ در نیمه اول اکبریان قضاوت رضایت‌بخشی داشت. در دقیقه 23 او باید به فخرالدینی به خاطر اعتراضی که داشت، کارت زرد می‌داد که این کار صورت نگرفت، اما اخطار دقیقه 36 عمران‌زاده به درستی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم پنالتی‌ که برای استقلال گرفته شد سختگیرانه بود و در این صحنه کمک‌داور باید به داور کمک می‌کرد که این کار را انجام نداد.

رودنیل گفت: در دقیقه 67 کارت زرد به حمیدی درست بود و در دقیقه 87 هم میثم مجیدی مدافع استقلال که در پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن حریف خطا کرد به درستی اخطار گرفت.

این کارشناس داوری یادآور شد: در دقیقه 1+90 کارت زرد دوم و اخراج بازیکن حریف اشتباه بود؛ چراکه یک بازیکن دیگر خطا کرد و داور به اشتباه به نظری کارت زرد دوم را نشان داد.

وی گفت: در دقیقه 3+90 و قبل از اینکه گل استقلال به ثمر برسد، مهاجم استقلال با کف پا و با استوک‌هایش به سینه دروازه‌بان طوری آسیب زد که او تا مرز تعویض شدن هم پیش رفت و حتما باید این گل خطا گرفته می‌شد، البته اکبریان دید خوبی در این صحنه نداشت و باید کمک داور اول به او کمک می‌کرد. این گل خطا بود، اما در هر صورت داور آن را پذیرفت.

رودنیل در پایان یادآور شد: با توجه به این 3 صحنه تأثیرگذار به داور نمره 7.2 را می‌دهم که این نمره برای داوران محرومیت به همراه دارد.
 
 اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------