افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از تماس جنجالی افشارزاده با تاج



اخبار,اخبارورزشی,امیر عابدینی

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: افشارزاده در اولویت نبودن هاست.

به گزارش جام نیوز، امیر عابدینی در خصوص اظهارات محسن بزرگی،معاون حقوقی استقلال درباره اینکه عابدینی تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد اظهار داشت: من گفتم به افشارزاده هم مدیرکل حوزه وزارت ورزش است و هم مدیرعامل استقلال است. همان طور که آنها از من ایراد گرفتند که چرا در سازمان لیگ حضور دارم. نمیدانم کجای این حرف من پیگرد قضایی دارد. اما باز هم می گویم آقایان وظیفه شان را انجام دهند. من حرفی را زدم که 10 تا کارشناس آن را تایید کرد.

وی ادامه داد: خود مسئولان وزارت ورزش و  فریدون اصفهانیان هم اعتقاد دارند که در رابطه با موضوع استقلال داوری به نفع این تیم بوده و قبول دارند که خطایی که منجر به اخراج بنگر شد همان خطا شدیدتر برای استقلال گرفته نشد. آقایان بهتر است آستانه تحمل انتقادپذیری شان را بیشتر کنند. مگر ناظمی جزو ارکان وزارت ورزش نیست. پس بروند و صفحه اجتماعی او  را بخوانند که درباره داوری چطور و با چه لفظی حرف زده است.

عابدینی افزود: آقایان متوجه باشند که مردم هوشمند هستند. من اصلا به استقلال کاری نداشتم. بلکه به کفاشیان نامه ای نوشتم. همان طور که وزارت ورزش نامه نوشت و درباره داوری تذکر دادم. 

 

اما وقتی بهرام افشارزاده از طرف وزیر ورزش زنگ می زند و به تاج و کفاشیان می گوید عابدینی را بردارید تعجب می کنم. او دیشب به تاج گفته که وزیر دستور داده است که عابدینی را سریعا بردارید. اما  تاج قبول نکرده و بعد همین تماس را با کفاشیان می گیرد که کفاشیان هم جمله تاج را تکرار می کند. اگر به مطرح کردن این است که عابدینی نباشد افشارزاده در اولویت نبودن هاست.


  اخبار  ورزشی -  جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------