افشاگری معاون: سبک دست به مظلومی خط می دهد!



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال

متاسفانه کار به جایی رسیده که سبک دست در کار پرویز مظلومی هم دخالت می کند. مثلا تیم می خواهد به اهواز برود می گوید چرا بازیکنان یک روز قبل از بازی درهتل تهران باید غذا بخورند؟ ایشان از اینجا دستور داده که دوبازیکن خارجی را در یک اتاق بگذارند.

بهرام امیری درباره اینکه از باشگاه استقلال قهر کرده ، گفت :این موضوع به چند روز پیش برمی گردد و من نمی خواستم آن را رسانه ای کنم چون آرامش استقلال مهم است اما برای اینکه هواداران از برخی اتفاقات مطلع شوند مجبورم برخی مسائل را بازگو کنم. حدود 20 روز است دست دست می کنیم ولی می بینیم دوستان عین خیال شان نیست.قانون می گوید کادرفنی و بازیکن در شروع فصل باید 30 درصد بگیرد.من به بچه ها قول دادم و بازیکنان به حرمت استقلال صدای شان درنیامده.آقایان چرا از این موضوع سو استفاده می کنند.

 معاون اجرایی باشگاه استقلال ادامه داد:متاسفانه کار به جایی رسیده که سبک دست در کار پرویز مظلومی هم دخالت می کند. مثلا تیم می خواهد به اهواز برود می گوید چرا بازیکنان یک روز قبل از بازی درهتل تهران باید غذا بخورند؟ ایشان از اینجا دستور داده که دوبازیکن خارجی را در یک اتاق بگذارند.چیزهایی در این مدت دیدم و شنیدم که در 25 سال مدیریت در استقلال نظیرش را ندیده بودم.

امیری درباره اینکه خودش و نظری جویباری در استقلال چه می کنند؟ گفت:راحت و بدون تعارف باید بگویم که من و نظری الان هیچ کاره هستیم.جایگاه ما باید مشخص شود و جایگاه ایشان هم مشخص باشد. ولی من و نظری در حد یک چایی لیپتون هم در باشگاه زور نداریم و چک 12 میلیونی مدد جباری را نمی توانیم نقد کنیم.

وی درباره اینکه آیا با این شرایط احتمال تحریم تمرین توسط بازیکنان وجود دارد یا نه اظهارداشت:به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی دهد.من و نظری از حق بازیکن دفاع می کنیم و مطمئن باشید بازیکنان قهر نمی کنند. تا زمانی که توان داشته باشیم پیگیری را ادامه می دهیم و اجازه نمی دهیم یک سری افراد بیایند در باشگاه عوامل خودشان را در همه قسمت ها دخالت بدهند.

امیری درباره اینکه گفته می شود قراراست بهرام افشارزاده بین وی و نظری با سبک دست جلسه آشتی کنان بگذارد بیان داشت: مگر عروسی است که آشتی کنان بگذاریم؟حرف ما این است که عضو هیات مدیره نباید کار اجرایی بکند.امیدوارم دوستان دست از این کارها بکشند چون مجبور می شویم بگوییم برخی در این باشگاه برای منصور پورحیدری بزرگ استقلال هم نقشه کشیده اند!


 اخبار ورزشی - تابناک  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------