آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

اعتراف تاج به عمدی بودن اشتباهات فغانی در لیگ !



اخبار,اخبارورزشی, فدراسیون فوتبال

هر روز ابعاد تازه‌تری از جلسه پرحاشیه وزیر، کفاشیان و نمایندگان سازمان لیگ در مجلس منتشر می‌شود و نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه درمجلس جزئیات عجیب تازه ای از جلسه نمایندگان سازمان لیگ فوتبال در مجلس را مطرح کرد.

این نماینده در گفت وگو با سایت خانه ملت از تایید عمدی بودن اشتباهات داوری در بازی جنجالی نفت و تراکتورسازی خبر داد. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم روز گذشته در گفت وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از پاسخ دادن به سوالی درباره درگیری لفظی با وزیر ورزش طفره رفت و باعث شد این شایعه به واقعیت نزدیک‌تر شود.

درحالی که گزارش اختصاصی تابناک ورزشی، از شکرآب شدن شدن رابطه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش توسط چندین مقام حاضر در جلسه مذکور تایید شد، نماینده ارومیه در مجلس از پرسش و پاسخ دو طرف در جلسه مجلس می‌گوید. "تاج گفت فغانی را به خاطر اشتباه عمدی چهار جلسه محروم کرده‌ایم. گودرزی هم در جوابش گفت چهار جلسه کم است و در زمان تعطیلی بوده". نادر قاضی‌پور البته جزئیات بیشتری درباره این بگو مگو مطرح نمی‌کند. نسیم نوشته شنیده می‌شود کار در این جلسه به فریاد هم کشیده شده.

نکته بسیار مهم در این نقل قول قاضی‌پور، اعتراف بالاترین مقام سازمان لیگ فوتبال ایران به عمدی بودن اشتباهات داوری در جنجالی‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر است. نماینده ارومیه در مجلس به «نسیم»، گفته که تاج این حرف را زده و البته خودش هم تایید می‌کند که جریمه چنین تخلفی باید خیلی بیشتر از چهار جلسه محرومیت باشد.


 اخبار ورزشی - خانه ملت  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------