معمای 25 میلیارد علی فتح الله زاده!



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه استقلال

مدیرعامل سابق استقلال، در آخرین ادعای خود گفته است اگر 25 میلیارد تومن برای تیم بستن داشته باشد، آن تیم را قهرمان می‌کند.

  خبرگزاری خبرآنلاین؛ البته در این چند ساله تجربه نشان داده در فوتبال ایران تنها هزینه میلیاردی کردن نتیحه نمی دهد. چه، محمد رویانیان در پرسپولیس به مراتب هزینه ای سنگین تر از این کرد و نتیجه نگرفت. خود فتح الله زاده هم سه فصل قبل با امیر قلعه نویی هزینه های بسیار گزافی کرد اما در نهایت به مقامی بهتر از پنجمی نرسید. هنوز جمع کردن لیست بازیکنان آن فصل استقلال کاری بس دشوار است چراکه آبی ها علاوه بر حفظ و خرید ستاره های زیاد، در طول فصل هم چندین و چند بازیکن جوان و خوب لیگ برتری را جذب کردند. در آن فصل هزینه استقلال بسیار زیاد بود و در نهایت این تیم قهرمان نشد. فتح الله زاده 4 فصل قبل در دوران مربیگری مظلومی هم تیمی پرستاره برای استقلال بست که یکی از گرانترین تیم های لیگ برتر بود.


با چنین سابقه ای، علی فتح الله زاده حالا ادعا می کند که با 25 میلیارد می تواند تیمی را قهرمان لیگ برتر کند؛ همانطور که در ابتدای دوره آخر مدیریتش گفته بود: «اگر استقلال را سه سال به من بدهند قهرمانش می کنم.» ولی او در نهایت با پنجمی از استقلال رفت. البته مدیرعامل سابق استقلال می گوید در همان فصل اگر هم پولی خرج کرده، خودش آن را در آورده. این ادعای او هم کاملا درست است چراکه در آن فصل وزارت ورزش به دلیل مشکلات مالی نزدیک به 3 میلیارد به استقلال داد و فتح الله زاده مجبور شد از کانال های مختلف پول جور کند و هزینه های تیم را بپردازد. اما بی شک فقط پول برای قهرمانی مهم نیست و فتح الله زاده این را بهتر از هرکس دیگری می داند.
 
اخبار ورزشی - خبر انلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------