آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رئال مادرید: قیمت رونالدو یک‌میلیارد یوروست!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید به قهرمان فرانسه هشدار داد که خرید ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها برای آنها بیش از یک‌میلیارد یورو آب خواهد خورد.

به گزارش تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که سرمایه‌گذاری قطری‌ها را پشت خود می‌بینید در سال‌های اخیر پروژه‌های بزرگی را در سر داشته است تا تبدیل به یکی از قدرت‌های اصلی اروپا شود. یکی از پروژه‌های بزرگ PSG به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی کهکشانی‌هاست که در دو سال گذشته به‌عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است. آنها در این تابستان هم بدشان نمی‌آمد مهاجم پرتغالی رئال را جذب کنند.

رئیس باشگاه رئال مادرید اما آب پاکی را روی دستان پاریسی‌ها ریخت و گفت که قهرمان فرانسه شانسی برای به خدمت گرفتن کریس ندارد و تنها در صورتی ممکن است این انتقال عملی شود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رکورد نقل و انتقالات را بشکند.

فلورنتینو پرس در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «Cadena Cope» اسپانیا گفت: اگر پاری‌سن‌ژرمن رونالدو را می‌خواهد، راهکارش ساده است، آنها باید رقم فسخ قرارداد او را که یک میلیارد یوروست، بپردازند. در فوتبال کسی پیشگو نیست ولی ما تا سال 2016 قصد فروش کریس را نداریم. او هنوز سه سال دیگر از قرارداد کنونی‌اش با رئال باقی مانده است.

رونالدو 30ساله در شش فصل گذشته 300 بازی برای سفیدپوشان مادریدی انجام داده و موفق به زدن 313 گل هم شده است. او در دو بازی اول فصل جدید لالیگا هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.


  اخبار  ورزشی  -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------