یزدانی هم طلا نگرفت/ ایران در حسرت طلا ماند



اخبار,اخبارورزشی,کشتی آزا د

نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با شکست در دیدار نهایی از کسب مدال طلا بازماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (شنبه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است، حسن یزدانی نماینده وزن 70 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار نهایی از کسب مدال طلا بازماند.

در وزن 70 کیلوگرم که 33 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 16 بر 4  (ضربه فنی) مقابل یانگ هو جانگ از کره‌جنوبی به پیروزی رسید و راهی دور سوم شد. وی در دور سوم هم با نتیجه 6 بر یک (ضربه فنی)‌ میروسلاو کایروف، دارنده مدال برنز 2014 اروپا  از بلغارستان را شکست و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

یزدانی در این مرحله نیز با ضربه فنی داوید تلاشادزه از گرجستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر 4 جیمز گرین از آمریکا را مغلوب کرد و جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد، اما در فینال با نتیجه 10 بر 3 مغلوب ماگومدرسول گاجی ماگومدوف، قهرمان بازی های اروپایی از روسیه شد تا ایران بدون مدال طلا رقابت‌های جهانی امسال را هم ترک کند.

تیم کشورمان سال گذشته هم با وجود کسب عنوان نایب قهرمانی و 5 مدال، موفق به کسب مدال طلا نشده بود. آخرین طلای ایران 2 سال پیش در مسابقات جهانی 2013 بوداپست مجارستان کسب شده بود.

تیم کشتی فرنگی نیز در مسابقات جهانی 2015 آمریکا موفق به کسب مدال طلا نشده بود.

به گزارش فارس، پیش از این حسن رحیمی با شکست در فینال 57 کیلو‌گرم به مدال نقره بسنده کرده بود. در روزهای گذشته هم سیداحمد محمدی در 65 و علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم 2 مدال برنز برای ایران کسب کرده بودند. عباس طحان هم در 97 کیلوگرم پنجم شده بود.


 اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------