منصوریان: قول شفاهی و کتبی وزیر نفت برایمان معتبر است/ حس خوبی به بازی با الاهلی دارم



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی تیم نفت تهران

سرمربی تیم نفت تهران، ایمان مبعلی که این روزها مصدوم است را مهندس تیمش خطاب می‌کند. او در ‌عین ‌حال می‌گوید امیدوار است که تیمش در بازی برابر الاهلی نتیجه بازی رفت را جبران کند.

علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مشکلات مالی باشگاه نفت تهران، اظها‌ر کرد: ما دو روز پیش درباره مشکلات مالی باشگاه نامه‌ای به آقای وزیر نوشتیم. می‌دانیم وزیر بعد از اتفاقات 1 + 5 سرش بسیار شلوغ است، ولی سعی کردیم به نحوی با وزیرمان ارتباط بگیریم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: همین قدر که وزیر و رییس شرکت ملی نفت قولی به بچه‌ها بدهند که مشکلات مالی حل می‌شود مورد قبول است، می دانیم که قول کتبی و قول عملی ایشان هیچ فرقی نمی‌کند.

سرمربی تیم نفت تهران درباره مصدومان تیمش در مقابل بازی با الاهلی گفت: ایمان مبعلی تنها بازیکنی است که کلمه مهندسی واقعا برازنده‌اش است. مهندس تیم ما مصدوم است و به بازی با الاهلی نمی‌رسد. امیدواریم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر به تیم برگردد.

منصوریان افزود: از هو‌اد‌ا‌ران فو‌تبا‌ل می‌خواهم ما را دعا کنند. ما در بازی که با الاهلی در تهران داشتیم از جانب تماشاگران، مربیان و بازیکنان احترام زیادی دیدیم. 30 هزار نفر به استادیوم آمدند و ما را حمایت کردند. تنها چیزی که توانستم بعد از بازی، در تشکر این عزیزان بگویم این بود که دست تک تک‌شان را می‌بوسم.

سرمربی تیم نفت تهران با بیان این که حس خوبی نسبت به بازی با الاهلی دارد، تشریح کرد: وضعیت تیم ‌ما خوب است. بیشتر از این که همدلی تاکتیکی برایمان مهم باشد همدلی در دوستی و رفاقت برایمان مهم است و می‌خواهیم در کنار همدلی تاکتیکی، دوستی‌ها و رفاقت‌های خوبی در جمع مان حس شود.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: امیدوارم شرایطی فراهم شود که یک گل خورده‌مان را در امارات جبران کنیم.

منصوریان افزود: لازم می دانم از مهندس جوادی، دکتر عماد حسنی و وزیر نفت تشکر کنم، چرا که خیلی از مواقع ضروری به داد ما رسیدند.


  اخبار  ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------