آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

علی کریمی این شکلی پشت بازیکنانی ایستاد که قرارداشان افشا شده!



اخبار,اخبار ورزشی,سازمان لیگ

چهره محبوب پرسپولیسی ها راهکار جالبی را مقابل سازمان لیگ می گذارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ افشای رقم قرارداد بازیکنان لیگ برتر، برای سازمان لیگ دردسرساز شده است. اکثر بازیکنان و مربیان به این موضوع اعتراض دارند و می گویند، اعلام این رقم ها در شرایطی که هیچگاه پول شان را کامل نمی گیرند، برایشان دردسر مالیاتی خواهد داشت.

 

علی کریمی که اتفاقا به دیدار مهدی تاج رئیس سازمان لیگ رفته بود تا با او در این باره صحبت کند، به ایران ورزشی می گوید: «سازمان لیگ در زمینه جوانگرایی خوب بود. در انتشار قرارداد بازیکنان هم اصل شفافیت بسیار خوب و منطقی است اما مشکل بازیکنان اینجاست که وجه کل پول قراردادشان را نمی گیرند. اداره مالیات اما خواهان مطالبات خود براساس قرارداد منتشره است و این ظلمی است که به بازیکنان می شود.

 

در این جلسه رییس سازمان لیگ قول مساعد داد که در پایان فصل، میزان دریافتی هر بازیکن منتشر شود تا براساس آن مالیات گرفته شود و ظلمی در حق بازیکنان نشود.» او در پایان بهترین راهکار را همین می داند: «آن مقدار از مبلغ قراردادی را که بازیکنان گرفته‌اند سازمان لیگ منتشر کند تا اداره مالیات هم بر اساس داشته‌های اصلی بازیکنان برایشان مالیات در نظر بگیرد.»


 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------