محمدزاده؛ بحث خالکوبی کوچکترین نقشی در استعفای من نداشت



اخبار,اخبارورزشی , فوتبال ا یران

رئیس‌ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال‌ گفت: «در مدتی که ریاست کمیته اخلاق را بر عهده داشتم حتی برای یک بار هم بازیکنی را به دلیل خالکوبی محروم نکردم.»

  علی اکبر محمدزاده پرده از حقایق زیادی درباره بحث استعفایش از این کمیته و همچنین موضوع خالکوبی بازیکنان تیم ملی برداشت.

وی درباره خالکوبی اشکان دژاگه و سردار آزمون اظهار داشت: «خالکوبی بازیکنان تیم ملی یک ناهنجاری است و تخلف محسوب می شود. اگر هم دژاگه و آزمون را به کمیته اخلاق دعوت کردیم به دنبال ارشاد آنها بودیم. اگر هر کسی را به کمیته اخلاق احضار می کنیم دلیل ندارد وی را محروم کنیم.»

 محمدزاده افزود: «در این مدتی که ریاست کمیته اخلاق را بر عهده داشتم حتی برای یکبار بازیکنی را به دلیل خالکوبی محروم نکردیم اما عده‌ای سعی کردند که موضوع استعفای من و همکارانم را به سمت خالکوبی ببرند.»

رئیس کمیته اخلاق در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی استعفایش از این کمیته چه چیزی بوده است؟ یادآور شد: «مهرداد خانبان، آنالیزور تیم ملی تصویر اهانت آمیزی را در اینستاگرام خود قرار داده بود. ما نیز به همین دلیل وی را از سفر به هند محروم کردیم اما در کمال تعجب دیدیم که نام خانبان در لیست افراد اعزامی به هند قرار دارد و حتی در بازی مقابل هند روی نیمکت تیم ملی هم نشست. وقتی ماجرا را از افشین پیروانی مدیر تیم ملی جویا شدم وی عنوان کرد که کفاشیان اجازه سفر خانبان را به هند داده است. این در حالی بود که ما وی را دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم کرده بودیم.»

 وی تصریح کرد: «اگر در آینده فردی بزرگتر از خانبان تخلفی انجام دهد نمی توانیم وی را به کمیته اخلاق احضار کنیم. استعفای ما هم به دلیل این بود که رای ما برای خانبان را وتو کردند. در حال حاضر هم چند روزی است که به کمیته اخلاق نمی روم. استعفایم نیز نزد آقای کفاشیان است. اینکه گفته می شود استعفایم را پس گرفته ام هم واقعیت ندارد.»

محمدزاده در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «حتی بخش خبری 20:30 هم بحث استعفای من را به سمت و سوی خالکوبی برد. باز هم تکرار می کنم که بحث خالکوبی کوچکترین نقشی در استعفای من نداشت.»

 اخبار  ورزشی -  آنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------