واکنش منصوریان به شکست تیمش مقابل الاهلی امارات



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه نفت تهران

سرمربی نفت تهران گفت: به توپ جمع کن‌ها گفته بودند همزمان چند توپ درون زمین بیاندازند.

به گزارش  فارس به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال الاهلی و نفت تهران گفت: تیم الاهلی در نیمه نخست بهتر از ما بازی کرد اما در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم. ما در نیمه دوم دو موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم ضمن اینکه در دقیقه 82 بازی فکر می‌کنم بازیکن الاهلی مرتکب خطای هند پنالتی شد و داور آن پنالتی را نگرفت ضمن اینکه فکر می کنم پنالتی که برای الاهلی گرفته شد 50 - 50 بود. آن پنالتی باعث شد در نیمه دوم ما شروع خوبی نداشته باشیم چون اکثر بازیکنان ما درون زمین 22، 23 و 24 سال بودند.

 سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد: متاسفانه شاهد بودیم که در چند صحنه بویژه در نیمه دوم توپ جمع کن ها همزمان 3 یا 4 توپ را درون زمین می انداختند و حتی دروازه بان ما را هم دچار مشکل کرده بودند. سن آن توپ جمع کن ها خیلی کم بود و مشخص بود از کسی دستور می گیرند. این موارد باعث می شود کیفیت فوتبال آسیا پایین بیاید و در چنین مواردی تفاوت بین فوتبال در آسیا و اروپا مشخص می شود.

وی افزود: در مجموع باید بگویم به تک تک بازیکنانم که باعث شدند تیم نفت در اولین فصل حضورش در آسیا تا این مرحله بالا بیاید. من مربی جوانی هستم که بازیکنان جوان زیادی دارم و قطعا درس های خوبی از حضور در این رقابت ها برای فصل آینده گرفتیم. ما از این پس تمرکز خود را برروی موفقیت در لیگ ایران قرار می دهیم.

وی در مورد مصدومیت مبعلی و غیبتش در این بازی گفت: مبعلی یکی از بهترین بازیکنان من است که حضورش در این مرحله می توانست کمک زیادی به ما بکند. در واقع او می توانست در میانه میدان تیم ما را مدیریت کند. او در کرنرها و ضربات ایستگاهی می توانست کمک زیادی به ما کند. متاسفانه او حدود یک ماه پیش در جریان تمرین مصدوم شد و حدود یک ماه دیگر هم می تواند برای ما بازی کند.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که شما در بازی قبل مشکل تمام کننده داشتید و چرا طی این مدت اقدام به جذب یک تمام کننده خوب نکردید، گفت: من فکر نمی کنم مشکل از تمام کننده های تیم باشد. ما تمام کننده های خوبی داریم. فکر می کنم مشکل این باشد که آنها از عقب خوب تغذیه نمی شود. دیگر فوتبال مثل 40 سال پیش نیست که یک بازیکن عقب بیاید، توپ بگیرد و 11 بازیکن را دریبل بزند.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما تیم الاهلی مقابل الهلال عربستان چه خواهد کرد، تصریح کرد: الاهلی تیم خوبی است و قطعا کوزمین ایده‌های خوبی برای دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال خواهد داشت.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می شود، تاکید کرد: همانطور که گفته بودم به نظر من برنده این بازی قهرمان آسیا می‌شود ضمن اینکه من دوست دارم تیمی از غرب آسیا قهرمان شود.

 

 اخبار  ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------