آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

بلیت دومیلیون تومانی برای شنیدن سخنرانی دایی در سمینار تجاری تهران!/ دستمزد دایی چقدر است؟



اخبار,اخبارورزشی,سخنرانی دایی

یک سمینار در تهران تحت عنوان بازاریابی، فروش و مدیریت كسب وكار که گویا قرار است طی روزهای 16 و 17 مهرماه در دانشكده مدیریت دانشگاه تهران برگزار ‌شود، در تبلیغات خود مدعی شده در این سمینار علی دایی حضور می یابد و حتی جالب تر اینکه یکساعت(!) در مورد سوژه ای در حوزه برندینگ سخنرانی می کند!

به گزارش تابناک ورزشی، مسوولان برگزاری سمینار اصرار دارند که علی دایی به عنوان یک چهره شناخته شده ملی و البته تحصیل کرده که خودش کسب وکار مهمی در حوزه صنعت پوشاک راه انداخته، درباره برندینگ برای شركت‌كنندگان صحبت كند.

ورود به این سمینار بازاریابی رایگان نیست و شركت‌كنندگان باید هزینه پرداخت كنند. بلیت‌ها همه یك قیمت نیستند. بلیت‌های نقره‌ای كه ارزان‌ترین است، 149 هزار و500 تومان قیمت دارند. بلیت‌های طلایی 390 هزار تومان، بلیت‌های یاقوتی 487 هزار و 500 تومان و بلیت‌های الماسی یك میلیون و 925 هزارتومان قیمت دارند. خدمات و گواهینامه و صندلی شركت‌كنندگان بر اساس این بلیت‌ها مشخص می‌شود. هر روز 300 نفر در این سمینار شركت می‌كنند و پیش‌بینی می‌شود كه درآمد سمینار هم نجومی باشد. برای چنین کار درآمدزایی چنین تبلیغاتی هم طبیعی است اما نکته اینجاست که خود دایی چنین موضوعی را تکذیب می کند.

نشریه تماشاگران امروز از مدیرفروش سمینار که یک خانم است، پرسیده آیا مطمئن است که علی دایی قرار است سخنرانی کند؟ و با تأکید پاسخ می شنود:« بله، این پنجمین دوره است که ما این سمینار را برگزار می‌کنیم. مطمئن باشید اعتبار خودمان و سمینارمان را با یک دروغ این جوری به خطر نمی‌اندازیم».به گفته این خانم، دایی بعدازظهر جمعه یک ساعت تا یک ساعت‌ونیم سخنرانی خواهد کرد. برای اطمینان از درستی ماجرا، با یکی از دوستان علی دایی تماس گرفتیم. قرار شد با خود دایی چک کند. چند ساعت بعد زنگ زد و گفت که دایی سخنرانی‌اش را تکذیب کرده. گفته برای او دعوت‌نامه فرستاده‌اند، اما نپذیرفته که در سمینار حاضر شود چه برسد به اینکه بخواهد سخنرانی کند.

مشخص نیست كه مخالفت ابتدایی دایی برای شركت در این سمینار، به مسایل مالی مرتبط است یا اینکه شهریار فوتبال ایران واقعا تمایل به چنین نطقی ندارد. هنوز مشخص نشده که دایی چه میزان برای یک سخنرانی این چنینی پول می‌گیرد ؟

برخلاف تعدادی از ستاره‌ها دایی كمتر در برنامه‌های تبلیغاتی دیده شده و اگرهم در برنامه‌ای دیده شده، گفته‌اند به خاطر روابط دوستانه به مراسم آمده. دایی چند سال پیش به مراسم افتتاحیه‌ای در گرگان دعوت شده بود. می‌گویند در آن مراسم مبلغ پنجاه شصت میلیون تومان پول تبلیغات به او داده‌اند كه همان جا پول را به یكی از خیریه‌های شهر گرگان بخشید. حتی زمانی که بحث بیلبوردهای تبلیغاتی ستاره‌ها مطرح شد، از قول دایی گفتند او حاضر نیست نامش را برای هر برندی هزینه كند و فقط برای برندهای معتبر تبلیغ می‌كند.

به هرحال اگر ادعای برگزارکنندگان سمینار درست باشد، روز جمعه 17 مردادماه دایی درباره راه‌هایی كه برای موفق شدن طی كرده، صحبت می‌كند. شاید خیلی‌ها برای شنیدن صحبت‌های او به این سمینار بروند.


 اخبار ورزشی  - تابناک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------