زمیـن بـاغ دریـاچـه!



اخبار,اخبارورزشی,محرمی

 

محرم یک دفعه غیبش زد؛ انگار آب شد و رفت توی زمین. حتی رسول هم از او خبری ندارد.

 

بعد از این قهر طولانی‌مدت، گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد دلایل این اتفاق در رسانه‌ها مطرح شد ولی هیچ کس با قاطعیت نمی‌تواند درباره این تصمیم جنجالی حرف بزند. در چنین مواقعی تنها می‌توان سراغ نزدیکان محرم رفت و از آنها درباره علت قهر پرسید. افراد نزدیک به محرم مدعی هستند که قهر او به دو دلیل بوده است که یکی به اختلاف با حسین فرکی مربوط می‌شود، دلیل دیگر هم مشکل با مدیریت باشگاه است که داستان جالبی دارد.


چند سال پیش – به عبارتی حدود 16-15 سال پیش – یعنی قبل از مدیریت محمدرضا ساکت، باشگاه سپاهان یک قواره زمین بزرگ در محله باغ دریاچه اصفهان خریداری کرد. با توسعه شهرسازی در اصفهان، این زمین در رینگ سوم شهر قرار گرفت و صاحب ارزش و قیمت بالایی شد. از آنجا که باشگاه سپاهان از شهرداری و شورای شهر مجوز ساخت 7 طبقه را در این زمین گرفته، گفته می‌شود که حالا این زمین ارزشی معادل 90 میلیارد دارد که پشتوانه مناسبی برای باشگاه محسوب می‌شود.


اما میان این ماجرا و محرم چه ارتباطی وجود دارد؟ نزدیکان محرم مدعی هستند که باشگاه تصمیم به فروش زمین گرفته که تا اینجای کار، حق مدیریت باشگاه است اما دلیل ناراحتی محرم چیز دیگری است. انگار یک شرکت صوری متشکل از مدیران عامل‌ سابق لیگ برتری – که یکی از آنها سال‌ها در سایپا بوده و دیگری در ذوب‌آهن و چند تیم دیگر کار کرده – برای تصاحب زمین نقشه کشیده بودند و سعی در خرید زمین با مبلغی به مراتب پایین‌تر از رقم اصلی داشتند که محرم از این مساله مطلع می‌شود و جلوی کار را می‌گیرد.

 

حتی برای مقابله با فروش زمین، کار را به شورای شهر و شهرداری اصفهان می‌کشد و تعدادی از مسوولان تاثیرگذار شهر اصفهان را وارد ماجرا می‌کند. نزدیکان محرم ادعا می‌کنند که این دخالت محرم باعث شده تا باشگاه سپاهان متضرر نشود اما ظاهرا در این میان اختلافاتی میان مدیریت باشگاه و آقای کاپیتان پدید آمده است. از یک سو اختلاف با سرمربی و از سوی دیگر ماجراهای مدیریت باعث شده تا محرم پایگاه مستحکم و قدرتمند سابق را در تیم از دست بدهد و این مسائل باعث شده تا فعلا قهر کند تا ببیند مسوولان رده بالای کارخانه فولاد مبارکه سرانجام به حمایت از او جلو می‌آیند یا...


به هر حال این هم یکی از دلایل قهر محرم است که نزدیکان او ادعا می‌کنند. البته دلایل دیگری هم وجود دارد که فعلا افشا نشده و باید صبر کرد و دید که سرانجام محرم با سرمربی و مدیریت مصالحه می‌کند یا این جدل ادامه‌دار است.
 
اخبار ورزشی  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------