ایران به کانادا هم باخت/ هفتمین شکست شاگردان کواچ در دهمین مسابقه



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 برابر کانادا مغلوب شد.

به گزارش فارس از ژاپن، تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 8:40 به وقت تهران در سالن مترو پلیتن به مصاف تیم کانادا رفت و که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23 ، 29 بر 27 و 26 بر 24 به سود کانادا تمام شد.

کواچ برای شروع مسابقه، معروف، محمودی، فائزی، موسوی، میرزاجانپور، قائمی، و علیزاده را انتخاب کرد. تیم های بازی را پایاپایی آغاز کردند و در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما در ادامه و در امتیاز 13 بر 10 به سود کانادا کواچ درخواست وقت استراحت کرد تا مانع امتیازگیری کانادایی ها شود. تیم ها در امتیاز  14 با هم به تساوی رسیدند. هوگ، سرمربی کانادا در این ست دوبار درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد که هر دوبار نظر ویی درست بود و امتیاز به شاگردانش رسید. در امتیاز 21 بر 19 مهدوی جایگزین معروف شد. در امتیاز 24 بر 22 به سود کانادا گلن هوگ، سرمربی این تیم درخواست وقت استراحت کرد؛ همچنین باردیگر در امتیاز 24 بر 23 سرمربی سفیدپوشان کانادا درخواست وقت استراحت کرد، اما در پایان این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود کانادا تمام شد.

برای شروع ست دوم هم ایران با همان ترکیب اولیه وارد میدان شد، اما دو سرویس خوب از سعید معروف در شروع بازی، ایران را 2 بر صفر پیش انداخت. در ادامه تیم ها در امتیاز 5 به تساوی رسیدند. دریافت اول ایران کمی با مشکل روبرو بود و همین عامل موجب شد تا ملی پوشان در حمله هم شرایط خوبی نداشته باشند. برای رفع مشکل دریافت اول کواچ تصمیم گرفت تا مرندی را جایگزین علیزاده کند.

 

در امتیاز 16 بر 13 به سود کانادا تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. تیم ها در امتیاز 19 به تساوی رسیدند و در امتیاز 20 بر 20 فائزی جای خود را غلامی داد و پس از آن ایران توانست یک امتیاز از حریف خود پیش بیفتد تا گلن هوگ درخواست وقت استراحت کند. بازی در اواخر ست دوم بسیار نزدیک پیش رفت و تیم ها در امتیاز 24 با هم به تساوی رسیدند تا این بار کواچ درخواست وقت استراحت کرد. رالی تیم ها در امتیازهای پایانی ادامه پیدا کرد تا اینکه کانادا 29 بر 27 ست دوم را هم به سود خود تمام کرد.

تیم ایران ست سوم را هم با یک تغییر آغاز کرد و مرندی جایگزین علیزاده شد و پس از آن قائمی جای خود را به عبادی پور داد. محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال که در جایگاه ویژه نشسته بود پیش از شروع ست سوم خود را به کنار زمین رساند و به بازیکنان انگیزه و انرژی می داد. در امتیاز 8 بر 6 به سود کانادا بود که تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 11 بازهم تیم ها به تساوی رسیدند اما در ادامه این کانادایی ها بودند که 14 بر 11 از ایران پیش افتادند. ایران در امتیاز 23 به کانادا رسید اما در نهایت این ست با نتیجه 26 بر 24 به سود کانادا تمام شد تا چهارمین پیروزی کانادا و هفتمین شکست ایران در جام جهانی ثبت شود.

تیم ملی والیبال ایران فردا در آخرین مسابقه خود به مصاف مصر خواهد رفت.


  اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------