لو گن: محکوم به شکست ایران هستیم/ اگر به فکر صعود هستیم، باید تیم کی‌روش را ببریم



اخبار,اخبارورزشی, تیم  ملی  فوتبال  ایران

 سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با توجه به حساسیت بازی‌های پیش روی تیمش از مردان خود خواسته تا با تمام قدرت برای یک نبرد تمام عیار و شدید با ایران آماده باشند.

به گزارش فارس، گوام یک بازی بیشتر نسبت به ایران و عمان دارد و دو تیم مذکور وضعیت مشابهی را در گروه D تجربه می‌کنند، به همین دلیل و با توجه به حساسیت مقامات فوتبال عمان برای درخشش در جام جهانی و رقابت‌های آسیایی، پل لوگن سرمربی عمان از همه مردانش خواسته تا با تمام وجود برای شکست دادن ایران وارد میدان شوند.

شاید بازی ایران و عمان تکلیف بالانشین مطلق گروه D را روشن کند و جدال دو تیم در مجموعه ورزشی سلطان قابوس برای لگوئن یک بازی سرنوشت ساز و بسیار مهم است.

از طرفی عمان پذیرای هند، ترکمنستان و گوام نیز خواهد بود و پیش بینی کارشناسان فوتبال این کشور این است که روزهای خوبی در انتظار فوتبال عمان است.

عمان پیش از این هند و ترکمنستان را به ترتیب 2 بر یک و 3 بر یک شکست داده و تیم منسجمی نشان داده است. سرمربی فرانسوی عمان در خصوص رقابت تیمش با تیمهای بزرگ آسیایی گفت: دو بازی بسیار مهم و سخت در پیش داریم، مخصوصا بازی با ایران برای ما بسیار اهمیت دارد و باید این تیم را شکست دهیم. ما به همه امتیازات نیاز داریم و هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت برابر ایران پذیرفته نخواهد شد.

وی افزود: وضعیت ساده‌ای نیست، به هر حال تحت فشار هستیم و محکوم به پیروزی برابر ایران خواهیم بود، اگر می‌خواهیم صعود کنیم و تیم مدعی باشیم از همین جا باید قدم های بلند و حساب شده خود را در مسیری درست برداریم.

لوگن درباره تلاش فدراسیون فوتبال عمان گفت: از همه مقامات فوتبال عمان متشکرم، بازی دوستانه ما با سوریه قبل از بازی با ایران بسیار سودمند است و من بابت این زحمات واقعا از ریاست فدراسیون فوتبال عمان ممنونم. مشکل اصلی ما این است که برابر ایران در همه پست‌ها باید بهترین باشیم، کارمان سخت خواهد بود، باید خوب حمله کنیم و از حمله به دروازه ایران هیچ هراسی نداشته باشیم.
 
 اخبار  ورزشی -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------